קאשבק אמזון – איך זה עובד?

Deal Score0
Deal Score0


אתרים של קאשבק מאפשרים קבלת החזר כספי בגובה של 2% עד 10% מכל רכישה באתרי קניות מובילים. אם אתם נוהגים לבצע קניות באמאזון באופן קבוע – כדאי לכם להירשם לשירות ולקבל החזרים כספיים. עם קאשבק אמזון אתם יכולים רק להרוויח. ההרשמה מהירה (פחות מ-3 דקות), ממשק המכירה זהה וכל מה שצריך לעשות בשביל לקבל קאשבק זה להיכנס אל החנות דרך הקישור. את הכסף תקבלו לאחר אישור של החקנייה (החשבון שלכם מזוכה באופן אוטומטי).

מה צריך לעשות בשביל לקבל קאשבק אחרי כל קנייה באמאזון?

לקבל קאשבק אחרי כל קנייה באמאזוןכיום כולנו כבר יודעים שזה זול יותר, נוח יותר ומשתלם יותר לבצע קניות אונליין. אתר הקניות אמאזון הוא אחד האתרים הגדולים והמצליחים ביותר בעולם. הסיבה לכך היא הקפדה על מתן שירות אמין ללקוח. קנייה באמאזון נחשבת לקנייה בטוחה בה תקבלו בזמן מוצר איכותי שתואם את תיאור המוצר ואת התמונות שפורסמו. חברת אמאזון שמה דגש על משלוחים מהירים ומצליחה לספק שירות ברמה אחת מעל כולם למיליוני לקוחות בכל רחבי העולם.

אם אתם עושים קניות אונליין סביר להניח שאתם מכירים את אמאזון ושכבר רכשתם דרך אמאזון כמה מוצרים. אנחנו כאן בכלי לגלות לכם שאתם יכולים להרוויח כסף מהקניות שלכם באינטרנט עם דגש על קניות באמאזון. כל מה שצריך לעשות בשביל לקבל החזר קאשבק אמזון כבר בקנייה הבאה זה להירשם לאתר קאשבק שעובד עם אמאזון ולהיכנס אל אמאזון לביצוע הקנייה דרך הקישור של אתר הקאשבק שאתם רשומים אליו.

כמה אפשר להרוויח עם קאשבק אמזון?

הסכום אותו תרוויחו בקאשבק נקבע בהתאם לקניות שלכם. ככל שתבצעו יותר קניות אונליין כך תרוויחו יותר כסף. ישנם מוצרים בעבורם תקבלו החזר קאשבק גבוה בעוד בעבור אחרים תקבלו החזר מינימלי של 2% בלבד. אם אתם מבצעים באופן קבוע קנייה אונליין של בגדים, צעצועים, חלקי חילוף לרכב, מוצרי תקשורת ואלקטרונית, ציוד לחיות המחמד ופריטים נוספים – יש לכם הזדמנות ליהנות מהחזר של עד אלפי שקלים בשנה. עדכון על סכום הכסף שצברתם בכל קנייה תקבלו אל תיבת הדואר האלקטרוני.

איך מגדילים את הרווח בקאשבק?

איך עובד קאשבק מקניות אונליין באמזון אם אתם רשומים לאתר קאשבק אמזון, אך את הקנייה בצעתם מבלי להיכנס אל אמאזון דרך הקישור של אתר הקאשבק – לא תקבלו את ההחזר הכספי. כמו כן, אם אתם משתמשים בקופונים חשוב לוודא שהשימוש בקופונים אינו מבטל את הזכאות שלכם לקאשבק. בכדי למנוע תקלות כדאי למחוק קבצי COOKIES במחשב לפני שעוברים אל אמאזון ומבצעים את הקנייה.

צרפו חברים ותרוויחו

שימו לב שחלק מאתרי הקאשבק מזכים אתכם בבונוס מיוחד בעבור כל חבר שיירשם לשירות בעקבות המלצה שלכם. המליצו לחברים שלכם על קאשבק אמאזון ותגדילו את הרווחים שלכם. ככל שתצרפו יותר חברים כך תקבלו יותר בונוסים. החברים שלכם יודו לכם על ההזדמנות להרוויח כסף בכל קנייה באמאזון.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה