חבר קאשבק – כסף בחזרה על כל חבר שמצטרף וגם קונה

Deal Score+1
Deal Score+1


עכשיו כשאתם כבר מקבלים קאשבק בעבור כל קנייה שלכם אונליין – הגיע הזמן שתגדילו את הרווחים שלכם עם מבצע חבר מביא חבר. הזמינו את החברים שלכם להירשם גם כן לאתר ותקבלו אתם כסף בחזרה בעבור כל חבר שנרשם וגם מבצע קנייה. חבר קאשבק הוא חבר שאתם עוזרים לו לחסוך כסף ומקבלים בעבורו כסף בעצמכם. אין דרך טובה יותר להוכיח חברות טובה מאשר לעזור זה לזה להרוויח כסף.

מדוע כדאי להמליץ לחברים על קאשבק?

מדוע כדאי להמליץ לחברים על קאשבקגם כאשר לא היה מבצע חבר קאשבק רבים מהחברים באתר מיהרו להמליץ לחברים ובני משפחה על קאשבק. שיטת קאשבק מאפשרת לכולם להרוויח כסף כך שהרווח שלכם אינו נפגע כאשר גם המכרים שלכם משתמשים באתר ומרוויחים כסף. מבצע חבר מביא חבר נועד לפרגן לחברים באתר שממליצים ומצרפים חברים נוספים לאתר. בעלי האתר מבקשים להודות לחברים וותיקים על ההמלצות עם פיצוי כספי. בעבור כל חבר שתצרפו אל האתר (הרשמה + קנייה ראשונה) תקבלו בונוס של 5-10 שקלים.

איך מצרפים חברים?

מיד לאחר ההרשמה שלכם לאתר תוכלו למצוא בפרופיל האישי שלכם לינק דרכו תוכלו להזמין חברים אל האתר. שימו לב, על החברים שאתם מזמינים להיכנס אל האתר באמצעות הקישור שלכם. אם החברים כבר נרשמו בעבר לשירות או לא נכנסו אל האתר דרך הקישור – אתם לא תקבלו את הבונוס. אין הגבלה על כמות החברים שאפשר לצרף לאתר. שימו לב שהבונוס מתקבל בעבור ההרשמה של החבר רק לאחר שהוא מבצע קנייה ראשונה שמזכה אותו בקאשבק.

אלו חברים אפשר לצרף?

אלו חברים אפשר לצרף לקאשבקצרפתם כבר את כל החברים, בני המשפחה והעמיתים לעבודה? תשמחו לגלות שאתם לא חייבים להכיר באופן אישי את האנשים שאתם מצרפים לשירות. כל משתמש חדש שמגיע אל האתר דרך הקישור שלכם נרשם כ”חבר” שלכם ומזכה אתכם בבונוס בהתאם. אתם מוזמנים לפרסם המלצות ברשתות החברתיות ולנצל את הפופולריות שלכם בקבוצות פייסבוק או ווטסאפ לגיוס של חברים נוספים לאתר והגדלת הרווח האישי שלכם. ככל שתוסיפו יותר חברים כך תרוויחו יותר כסף.

צירפתי חברים ולא קיבלתי בונוס – מה עושים?

בכל שאלה או בעיה ניתן כמובן לפנות אל צוות השירות באתר הקאשבק ולקבל מהם מענה אישי. חשוב לזכור שהזכאות לבונוס בעבור כל חבר שנרשם דרככם ניתנת רק כאשר הוא מבצע קנייה ראשונה דרך האתר. אם החברים שלכם נרשמו לאתר מבלי לבצע דרכו כל קנייה, הבונוס שלכם יעודכן רק ברגע שיבצעו קנייה (עליהם לבצע קנייה בתוך 6 חודשים ממועד ההרשמה).

אם ידוע לכם שהחבר אכן נרשם דרך הקישור שלכם, ביצע קנייה דרך אחד הקישורים באתר ואתם בכל זאת לא קבלתם בונוס – כדאי להמתין 24-48 שעות עד לרגע בו הקנייה תאושר. לרוב, מיד כאשר הקנייה מאושרת החבר יקבל הודעה על קאשבק שמגיע לו ואתם תקבלו את הבונוס.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה