אליאקספרס – כל מה שצריך לדעת בשביל לקנות נכון

Deal Score0
Deal Score0


האתר אליאקספרס הוא אחד מאתרי הקניות הסיניים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם. בכל שנייה מתבצעות אלפי הזמנות מישראל באתר. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מהמחירים האטרקטיביים של סין ולקנות מוצרים איכותיים עם הגנה מלאה מפני מוצרים פגומים או משלוחים שלא מגיעים ליעדם – הגיע הזמן שתכירו את אליאקספרס (זהירות, זה ממכר!). המדריך הזה נכתב בכדי ללמד אתכם איך לקנות מוצרים איכותיים בזול ואיך לבחור נכון במוכר בעל דירוג גבוה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מוצרים באליאקספרס?

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים מוצרים באליאקספרסבכל קנייה ברשת מגיע לנו לקבל תמורה מלאה בעד כספנו. גם כאשר מדובר במוצר זול נרצה לוודא שהפריט יגיע אלינו תקין וזהה לתיאור המוצר שבאתר. על מנת להגדיל את הסיכויים לשביעות רצון מלאה מהמוצר כדאי להשקיע עוד מספר דקות בקריאת חוות הדעת (משוב) שנכתבו על ידי לקוחות אליאקספרס שכבר רכשו את המוצר. בחלק מחוות הדעת מתפרסמות גם תמונות כך שתוכלו להתרשם מהמראה של המוצר במציאות. אל תוותרו על קריאת ההמלצות היות והמידע שמתפרסם שם עשוי לסייע לכם להחליט האם המוצר אכן עונה לצרכים ולציפיות שלכם.

שימו לב לדירוג של המוצר ואל תרכשו מוצר שיש לו פחות מ-4.7 כוכבים. הדירוג של המוצר נקבע על פי חוות הדעת של לקוחות שכבר רכשו אותו. חשוב לשים לב על כמה חוות דעת מתבסס הדירוג ולבחור בהתאם במוצרים שקיבלו ציון גבוה שמבוסס על חוות דעת רבות.

דירוג של מוכר באליאקספרס – מה זה אומר?

איך קונים נכון בעליאקספרסמתוך מטרה לשים את השירות ללקוח בראש סדר העדיפויות, האתר מפרסם ציון למוכרים. ממש כמו למוצרים גם למוכרים יש דירוג ולכם כדאי להקפיד לרכוש מוצרים ממוכרים עם דירוג גבוה (לפחות 95% משוב גבוה). ציון גבוה מעיד על מענה ללקוחות, שירות אדיב, משלוח מהיר. המוכרים באליאקספרס מעוניינים בדירוג גבוה כך שהם משקיעים היום יותר בשירות ללקוח.

האם כל המשלוחים באליאקספרס בחינם?

ישנם מוצרים רבים באתר שאפשר יהיה להזמין מבלי לשלם דמי משלוח, אך לא כל המוצרים כוללים אופציה של משלוח בחינם. אם המחיר הסופי של המוצר שונה מהמחיר שפורסם בעמוד מדובר ככל הנראה בתוספת של דמי משלוח. התשלום בעבור המשלוח נקבע לרוב על פי הגודל של הפריט. אם תזמינו דרך אליאקספרס מקרר לרכב או מתקן מתנפח לילדים – סביר להניח שתתבקשו לשלם גם בעבור המשלוח. קנייה של מוצרים קטנים כמו צעצועים ואביזרי אופנה תכלול לרוב הטבה של משלוח חינם.

האם המוצרים מקוריים או מזויפים?

על פי התקנון של אליאקספרס אסור למוכרים להציע למכירה מוצרים מזויפים אך לא תמיד זה נאכף. בכדי להבטיח לעצמכם מוצר מקורי כדאי לבצע את הרכישה מספק מורשה של החברה. לחברות סיניות יש ספק מורשה שמוכר את מוצרי החברה המקוריים באליאקספרס ובאתרי מסחר נוספים. תצליחו לוודא שמדובר בספק מורשה כאשר יהיה כתוב בעמוד המכירה שזהו מותג מוביל והמוכר מציין בצורה מפורשת שהמוצר מקורי. אל תשכחו להציץ גם בחוות הדעת ולוודא שהמוצר אכן מקורי.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה