אתרי קאשבק – זה נכון שאפשר לקבל כסף על קניות ברשת?

Deal Score0
Deal Score0

עשרות אלפי ישראלים כבר מקבלים החזרי קאשבק באופן קבוע. אם אתם יודעים שאפשר לקבל כסף בעבור הקניות של אונליין – מדוע עדיין לא נרשמתם? אין סיכונים בקאשבק ואין חסרונות! אתם יכולים רק להרוויח. ההרשמה חינם, השימוש נוח ואת הקניות אתם מבצעים באותם אתרים מוכרים ואהובים. השינוי היחיד הוא בקשה להיכנס אל החנות דרך הקישור שבאתר הקאשבק. אנו נסביר כאן איך מתחילים, איך מרוויחים כסף (נדבר על סכומים) ואיך מקבלים את הכסף.

איך מתחילים להרוויח?

אתרי קאשבק – זה נכון שאפשר לקבל כסף על קניות אונלייןהצעד הראשון יהיה הרשמה אל אתר קאשבק. קיימים היום מספר אתרי קאשבק ישראלים (בעברית) ועוד אתרי קאשבק זרים רבים. על מנת להתחיל יהיה עליכם לבחור באחד האתרים ולהירשם. כדאי לבחור באתר ישראלי, אמין ונוח לשימוש שכולל רשימת חנויות ארוכה, החזרים מהגבוהים בענף ואפשרויות תשלום נוחות. ההרשמה מאוד פשוטה (הרשמה רגילה לחלוטין) ואינה דורשת העלאת מסמכים. בתוך פחות מ-5 דקות תצליחו להשלים את ההרשמה ולהבין איך משתמשים באתר.

איך מרווחים כסף?

כעת כאשר אתם רשומים לאתר קאשבק איכותי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס אל האתר בו תרצו לבצע את הקנייה דרך הקישור שבאתר. כך למשל, אתרי קאשבק כוללים קישורים לכניסה לאמאזון, כל הרשומים באתר מתבקשים להיכנס אל אמאזון דרך הקישור שבאתר בכדי להיות זכאים לקאשבק. אם לא נכנסתם לאתר הקניות דרך הקישור שבאתר אתם לא זכאים לקאשבק על אף היותכם רשומים.

כמה מרוויחים?

הסכום אותו תרוויחו בעבור כל קנייה נקבע מראש בתקנון של האתר. אתרי קאשבק מציעים לרוב החזר של 2%-5% מסכום הקנייה. כדאי לקרוא את תקנון השירות של האתר על מנת לברר מהו סכום ההחזר המקסימלי שאפשר לקבל. ככל שתקנו יותר מוצרים בסכומים גבוהים כך תצברו יותר כסף. הקפידו לבצע את כל הקניות שלכם דרך אתרי קאשבק ותיהנו ממקסימום רווח.

איך מקבלים את הכסף?

אתרי קאשבק- איך לקבל כסף בחזרה אחרי קניות מיד כאשר הקנייה מאושרת החשבון שלכם באתר מזוכה באופן אוטומטי. נציין שישנם מקרים בהם נדרשת המתנה של כ-24 שעות עד לאישור הקנייה. סכום הכסף שצברתם באתר יועבר אליכם כאשר תצברו סכום מינימלי של 100 ₪. ישנם ישראלים שמצליחים לצבור בכל חודש כמה מאות שקלים בעוד אחרים יצליחו לצבור 100 שקלים רק לאחר מספר חודשים.

האם זה חוקי?

אתרי קאשבק הם אתרים חוקיים לחלוטין. בעלי האתר עובדים בשיתוף פעולה עם אתרי הקניות ומקבלים עמלה בעבור כל לקוח שמגיע אל אתר הקניות דרכם. קנייה שלכם באתר קניות דרך אתר קאשבק מזכה את בעל אתר הקאשבק בעמלה אותה הוא מעביר ברובה אליכם. העמלה שמועברת אל בעל אתר הקאשבק בעבור הקנייה שלכם מתחלקת ביניכם לבין בעל האתר (אתם מקבלים את רוב הכסף) כך ששני הצדדים מרווחים. אתרי קאשבק הם הזדמנות להרוויח כסף על כל קנייה ולקבל עדכונים על מבצעים ודילים שווים. אם אתם קונים אונליין באופן קבוע – אל תפספסו!

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה