קאשבק ישראל – נותנים לך כסף, לא תיקח?

Deal Score0
Deal Score0


אתרים של קאשבק מציעים לנו הישראלים אפשרות לקבל כסף בחזרה בעבור כל קנייה אונליין. כיום כאשר אנחנו אכן מבצעים חלק ניכר מהקניות שלנו אונליין – הרשמה אל אתרי קאשבק משתלמת ואף נדרשת. אתרי קאשבק ישראל גאים להציע לצרכני הרשת הישראלים החזרים גבוהים, עדכונים על דילים שווים ומבצעים, המלצות על מוצרים שמתאימים לתחומי העניין שלכם, קופונים בלעדיים ואופציה של תכנית חבר מביא חבר להגדלת הרווח האישי שלכם.

כמה אני יכול להרוויח עם קאשבק?

הסכום אותו תרוויחו נקבע בהתאם לסכום של הקניות שלכם. אתרי קאשבק ישראל מאפשרים קבלת החזר של 2% עד 5% מהסכום ששילמתם בעבור המוצר. ככל שתבצעו יותר קניות אונליין דרך הקישור שבאתר הקאשבק – אתם תרוויחו יותר. שימו לב לתכנית חבר מביא חבר שמאפשרת לכם לקבל כסף בעבור כל חבר שיירשם לאתר דרך הקישור שלכם וגם יבצע קנייה.

דגשים חשובים לשימוש נכון בקאשבק

לפני כל קנייה אונליין חשוב לוודא שאכן נכנסתם אל אתר הקניות דרך הקישור של האתר. אם לא נכנסתם דרך הקישור לא תוכלו לקבל החזר קאשבק גם אם אתם רשומים. לאחר השלמת הקנייה לא תהיה אפשרות לחזור לאחור ולקבל את ההחזר. שימוש בקופונים או הנחות באתר עלול לבטל את הזכאות שלכם לקאשבק כך שכדאי לבחון מה הכי משתלם ולבחור בהתאם. על סל הקניות שלכם באתר להיות ריק בשלב בו אתם עוברים אל האתר דרך הקישור. אם יש כבר מוצרים בסל אתם עלולים לפספס החזר קאשבק. על מנת לצמצם את הסיכוי שלא תקבלו קאשבק בעבור הקנייה נמליץ למחוק קבצי COOKIES לפני המעבר לאתר הקניות.

אלו אתרים בינלאומיים עובדים עם קאשבק ישראל?

הישראלים ידועים כצרכנים מובילי דעה בכל אתרי הקניות הבינלאומיים הגדולים. הסולידריות הישראלית באה לידי ביטוי בחוות דעת בשפה העברית שמתפרסמות באתרי קניות גדולים. כל אתרי הקניות הבינלאומיים הגדולים שמחים לתת שירות לצרכנים הישראלים ובהתאם גם לאפשר קנייה במתכונת של קאשבק.

איך זה עובד?

אם אתם חוששים ולא בטוחים שכדאי – אנחנו נסביר כאן את התהליך כולו. אתרי קאשבק ישראל מנוהלים על ידי יזמים שמקבלים עמלה בעבור כל לקוח שהם מפנים אל אחד מאתרי הקניות הגדולים (האתרים שיש להם בסכם עימם). כאשר אתם נרשמים לאתר קאשבק ומבצעים קנייה דרך הקישור באתר, בעל האתר מקבל עמלה ואת העמלה הזו הוא מעביר ברובה אליכם. התשלום שאתם מקבלים הוא למעשה העמלה שבכל האתר מקבל בעבור הקנייה שלכם. מדובר בצעד חוקי לחלוטין כך שאין כל סיבה לחשוש.

נרשמתי עכשיו וגם ביצעתי קנייה, מתי אקבל את הכסף?

24-48 שעות נדרשות למערכת לזיהוי של הקנייה שלכם וקבלת אישור בעבורה. מיד כאשר מתקבל אישור בעבור הקנייה מהאתר בו היא בוצעה אתם תקבלו מייל עם עדכון ותשימו לב לעדכון של היתרה שלכם באתר. פדייה של הכסף שצברתם אפשרית לרוב לאחר צבירה של כ-100 שקלים.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה