האצ’ימלס – כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים, אל תפספסו!

Deal Score0
Deal Score0


בובות האצ’ימלס הן הרבה יותר מעוד טרנד חולף. קנייה של בובת האצ’ימלס מעוררת התרגשות בכל בני הבית. איש אינו יודע מה מצפה לכם בתוך הביצה, אך אתם יכולים להיות בטוחים שהילדים שלכם יתאהבו ברגע בבובה החמודה. בובות האצ’ימלס היא מתנה שמלמדת את הילדים להתמודד עם הלא נודע ולהתרגש לקראת קבלת בובה שהם לא בחרו בעצמם. הם מתבקשים לקבל באהבה את הבובה שתבצע מהביצה ולטפל בה במסירות. יש לכם הזדמנות פז להעניק להם מתנה שהיא בו זמנית מהנה, מרגשת, מסקרנת וגם חינוכית.

איפה אפשר לקנות האצ’ימלס בזול?

כצעצוע איכותי ומושקע המחירים אינם נמוכים. נכון להיות, טרם מצאנו האצ’ימלס מקורי במחיר זול. הזמנה של הבובה ושאר המוצרים בסדרה באתרי אונליין בחו”ל תצליח לרוב לחסוך לכם כמה עשרות שקלים (בתנאי שהצלחתם לקבל משלוח חינם). אם מצאתם בובת האצ’ימלס במחיר זול בצורה מחשידה סביר להניח שמדובר בזיוף.

מה זה בכלל בובת האצ’ימלס?

מה זה בכלל בובת האצ'ימלסהילדים משגעים אתכם בבקשות ואתם הסכמתם לבסוף לקנות להם בובה. בחיפוש מהיר ברשת מצאתם רק ביצים ללא בובות ואתם לא מבינים מה הקשר בין הביצה הזוהרת לבין הבובה שהבטחתם לקנות לילדה ליום הולדתה. ובכן, הבובה מסתתרת בתוך הביצה! כאשר מקבלים בצהלות שמחה אריזת מתנה בתוכה מתחבאת ביצת האצ’ימלס אתם יוצאים יחד להרפתקה.

הילדה מתבקשת לחבק, ללטף ולחמם את הביצה על מנת לגרום לה לבקוע ולפגוש את הייצור המתוק שבתוכה. אותו ייצור מתוק זקוק לטיפול מסור, עלינו ללמד אותו לדבר, ללכת, להשמיע צלילים ועוד. בובת האצ’ימלס היא הרבה יותר מעוד צעצוע! ניתנת לכם הזדמנות לחזק אצל ילדכם תחושות של שייכות, חמלה, אחריות, עצמאות, תקווה, הומור ומסוגלות.

איך מעודדים את הייצור לבקוע מהביצה?

ממש כמו אימא ציפור גם אתם מתבקשים לטפח את הביצה שלכם. ככל שתשחקו יותר עם הביצה, תחבקו אותה ותדברו אליה כך הייצור שבתוכה יבקע מהר יותר. כאשר תבחינו בעיניים זורחות דרך הקליפה תדעו שהגיע הרגע המאושר וההאצ’ימלס שלכם מוכן לבקוע. תעודדו אותו לבקוע ותגלו סוף סוף האם מדובר בבן או בת. העיניים הגדולות משנות צבע בהתאם להרגשה והמקור ינוע. הבקיעה היא רגע קסום ומיוחד בו הייצור הקטן שלכם מתעורר לחיים.

איך מטפלים בבובת האצ’ימלס?

האצ'ימלס – כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים את הבובה אונליין הביצה כוללת אביזרים נוספים באמצעותם עליכם להאכיל את הייצור הקטן, לדגדג אותו ולטפל בו. כמו כל תינוק אחר גם הוא זקוק לחום ואהבה, האכלה ומשחקים. למדו אותו לדבר ולשחק במשחקים שאתם אוהבים. תמצאו בביצה רעשן למשחק, בקבוק האכלה, מברשת לסירוק, תעודת לידה. ככל שתקדישו יותר זמן לבובה כך תגלו בה דברים נוספים. העולם של ההאצ’ימלס מרגש, קסום ומיוחד במינו. נציין שהפעלת הבובה דורשת 2 סוללות AA (כלולות במשחק אך ייתכן ויהיה צורך בהחלפה בהתאם לשימוש).

ביצת האצ’ימלס היא הזדמנות לשעות ארוכות של משחק מהנה. המשפחה כולה תיהנה יחד ותתאהב בייצור החדש שיהפוך לבן משפחה לכל דבר.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה