דיל אקסטרים – האתר שיש בו הכול בזול

Deal Score0
Deal Score0


אתר דיל אקסטרים הוא אתר סיני שפועל בשפה האנגלית ומציע עשרות אלפי מוצרים במחירים זולים. שילוח לישראל אפשרי ללא דמי משלוח. המחירים באתר דיל אקסטרים זולים בצורה משמעותית מהמחירים בארץ (רבע מהמחיר בישראל). זמן המשלוח הממוצע לישראל הוא שבועיים עד חודש. בתקופות עמוסות כמו חודש דצמבר (חג המולד) זמן המשלוח מתארך והמוצרים מגיעים לעתים גם אחרי חודש וחצי או חודשיים.

איך כדאי לשלם באתר דיל אקסטרים?

קניות באתר דיל אקסטריםאת התשלום בעבור המוצרים כדאי להסדיר באמצעות חשבון פייפאל. כיום כאשר כל אדם שיש לו כרטיס אשראי רשאי לפתוח חשבון פייפאל, אין כל סיבה שתשתמשו בכרטיס האשראי ותחשפו את מספר האשראי שלכם ברשת. פרט לתשלום באמצעות פייפאל אפשר יהיה להשתמש גם בכרטיסי אשראי זמניים עם תקציב מוגבל שמיועדים לקניות באינטרנט.

האם יש מענה שירות לקוחות באתר?

אתר דיל אקסטרים מפעיל מחלקת שירות לקוחות שנותנת מענה לפניות בשפה האנגלית. לרוב, תקבלו מענה בתוך 2-3 ימים. המענה של מחלקת השירות הוא לפניות בנושא הזמנות ללא אופציה של תמיכה טכנית במוצרים עצמם. אם קבלתם מוצר פגום או שבור אפשר לשלוח את המוצר בחזרה ולקבל זיכוי לשימוש באתר (לא החזר כספי). המשלוח של המוצר הפגום הוא על חשבונכם כך שכדאי לבחון האם שליחת המוצר הפגום חזרה אכן משתלמת. במחירים הנמוכים של דיל אקסטרים כדאי לפעמים להזמין מוצר נוסף חדש על פני תשלום דמי משלוח לסין להחזרת המוצר הפגום.

איך אפשר לדעת האם המוצר איכותי?

איכות המוצרים בדיל אקסטריםחלק מהמוצרים באתר לא איכותיים ולא כדאי להזמין אותם גם כאשר המחיר זול מאוד. בכדי להגדיל את הסיכויים לקבלת מוצר איכותי כדאי לקרוא את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. כמו באלי אקספרס, גם באתר דיל אקסטרים תמצאו בתחתית העמוד חוות דעת. נציין שכאשר מוצרים זהים נמכרים במחיר שונה, הפער במחירים אינו מעיד בהכרח על הבדל בין המוצרים. פעמים רבות נמכרים באתר מוצרים זהים במחירים שונים. מוצר יקר אינו בהכרח טוב יותר, תקראו חוות דעת ותחליטו בהתאם.

האם קיימת אופציה של מעקב אחר משלוחים?

קיימת באתר אופציה של מעקב אחר המשלוח בתוספת תשלום. אם תשלמו בעבור המשלוח כ-10 שקלים תהיה לכם האופציה לבדוק בכל רגע נתון היכן נמצאת החבילה. חבילות שנשלחות ללא מעקב לא תוכלו לאתר מול רשות הדואר.

האם צריך לשלם מכס על חבילות מדיל אקסטרים?

כל עוד המחיר של המוצר נמוך מ-75 דולר אתם נהנים מפטור מלא ממסי ייבוא. אם המוצר או סך כל המוצרים שאתם מזמינים בחבילה אחת עולים עד 75 דולר, אתם צפויים לשלם מע”מ בהתאם לסכום של המוצר/מוצרים בחבילה. בכדי לחסוך לעצמכם את התשלום כדאי לפצל את ההזמנה ולא להזמין פריטים ביותר מ-75 דולר בחבילה אחת. המשלוח חינם כך שאין כל סיבה שלא תזמינו כל מוצר בנפרד.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה