דובי ענק ומתוק עד הבית

וואלה שופס
Deal Score0
Deal Score0

דובי היא אולי אחת החיות האהובות ביותר עלינו בתור ילדים, לצד חדי הקרן וסוסי הפוני. יש משהו בדובים שמאוד גורם לנו בתור ילדים להרגיש בנוח איתם – אולי זו הפרווה החמה והנעימה שלהם כאשר היינו מתכרבלים איתם במיטה, אולי זה המגושמות המצחיקה ומעוררת החיבה שלהם, ואולי זה משהו קסום אחר. כך או כך, אין עוררין על כך שדובים מהווים את חיית הסמל האולטימטיבי של יום האהבה ותשדורת של אהבה עזה בין בני זוג.

מהיום תוכלו לשלוח למי שאתם אוהבים בובת דובי, ולא סתם בובת דובי רגילה – אלא דובי ענק! באתר עדן דובים תוכלו להשיג מגוון גדול של בובות דובי בגדלים שונים , כאשר הגדולים שבהם בגודל של שלושה מטרים! הכנסו לאתר חנות דובים ענקיים ותראו בעצמכם.

 

כן דובים וכן יער!

אפשר לבחור כיצד לעצב את הדובי שאתם רוצים להקדיש לבן או בת הזוג שלכם. אפשר לבחור גודל, צבע, תוספות מיוחדות ומכתב ברכה.

יש לנו מגוון גדול של דובים עם צבעים שונים ותוספות מיוחדות. הדובים מגיעים בגדלים של מטר וחצי, שני מטרים, שנים וחצי ושלושה מטרים. הצבעים נעים בין לבן, ירוק בהיר, וורוד, חום בהיר, חום רגיל.

 

מתי כדאי לשלוח את הדובים?

את הדובים אפשר לשלוח למי שאתם אוהבים בתור מתנה ליום האהבה, טו באב, יום האירוסין או הנישואין שלכם. בדרך כלל קורה שגברים צעירים שולחים לבנות זוגן הצעירות דובי ענק בתור מתנה, אבל זה לא מוכרח להיות רק מקרים כאלו. אין גיל לאהבה לדברים שעושים לנו ולבנות הזוג שלנו שמח בלב.

אפשר לחשוב על תאריך מיוחד שיש לכם חיבה אליו, כמובן גם לימי הולדת ותאריכים חשובים לבן או בת הזוג אליהם מוקדש הדובי.

 

משלוחים עד הבית

עדן דובים תדאג לשלוח את הדובי המתוק שלכם עד לכתובת המדויק של מי שאתם שולחים לו את המתנה. המשלוח יצא עד אליכם בבטחה וללא שום בעיה. אם תרצו לשנות את הכתובת, תוכלו לעשות זאת כל עוד המשלוח לא יצא אל הדרך.

אתם לא צריכים לדאוג שהמתנה תתלכלך!  נכון, פרוותו של הדובי רכה ומועדת לקבל כתמים ולכלוכים בקלות, ולא פשוט להוריד את הלכלוך במידה וזה חלילה קורה, אבל כאשר אתם קונים מכאן, עדן דובים, בובת דובי מכל סוג אתם יכולים להיות רגועים שהיא תיאטם בתוך שקית ניילון אטומה וחזקה שתשמור על הדובי מלכלוכים וטלטלות הדרך. ברגע שאתם קורעים את הניילון, האחריות עוברת אליכם בנוגע לזה.

 

איך לשלם על הדובי?

היום ניתן לשלם במגוון דרכים. אל דאגה, האתר של עדן דובים בטוח לשימוש ותשלום. אפשר לשלם דרך האתר המאובטח או לבצע העברה בנקאית. ניתן לשלם בכרטיסי אשראי או העברה בביט. ברגע שהתשלום בוצע, פרטי האשראי שלכם נמחקים מהאתר כך שזה לא מהווה שום איום עליכם כאשר אתם משלמים דרך האתר.

זה הזמן להיכנס אל חנות דובים ענקיים ולהתרשם מהחום והלבביות שהדובים שלנו מרעיפים עליכם!

 

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה