באילו מקרים מצית עם חריטה היא מתנה מתאימה?

Deal Score0
Deal Score0

הענקת מתנות היא אחת ההמצאות היותר מוצלחות של המין האנושי. כל נתינה של מתנה משמחת גם את הצד המקבל וגם את הצד הנותן – הצד המקבל מתרגש מתשומת הלב החיובית (גם כשמדובר בסיטואציה שלכאורה מחייבת מתנות, וזאת מפני שגם אם מקובל למשל להעניק מתנה ביום הולדת, לא כדאי להתייחס לקבלתה של המתנה כאל מובן מאליו) ובמרבית המקרים נהנה גם מהפריט עצמו. הצד הנותן זוכה לסיפוק מהתגובה למתנה, וגם מהידיעה שהצליח לשמח קרוב משפחה, חבר טוב, קולגה לעבודה, מפקד שמשתחרר מהצבא וכו’.

אחת המתנות הנפוצות היא מצית עם חריטה, ובפרט זיפו – מותג שהפך שם נרדף למציתים בזכות איכותו ועמידותו. בכתבה זו תמצאו פירוט של המקרים שבהם זוהי מתנה מוצלחת מאוד.

 

מתנה להבעת תודה על עזרה או כל סיבה אחרת

המטרה של מתנה – כל מתנה, כמובן, ולא “רק” מצית עם חריטה – היא הבעת תשומת לב. בהתאם אחד המצבים שבהם זיפו בתוספת חריטה שמביעה רגש הוא כשרוצים להודות למישהו על עזרה שהושיט, מחווה מרשימה שביצע או כל סיבה אחרת. במקרים אלה החריטה תביע את אותה הכרת תודה ובכל פעם שהאדם ישתמש במצית, הוא ייזכר במי שנתן לו את המתנה ויחווה מחדש את הסיפוק שבקבלתה. עוד כדאי לזכור שהכרת תודה תורמת רבות לאיכות החיים של מי שיודע להכיר תודה על הטוב שבחייו.

 

מתנת שחרור למפקד

מצית עם חריטה היא מתנה אידיאלית למפקד שעומד להשתחרר מצה”ל. סיבה אחת לכך היא שמדובר במתנה יוקרתית אבל לא יקרה מדי (מתנות יקרות לא מתאימות למסגרת הצבאית), ועוד סיבה היא האיכות הגבוהה של מצית זיפו: הפטנט הייחודי שעליו הוא מבוסס מאפשר למצית לייצר להבה יציבה וטובה בכל תנאי מזג אוויר ובכל מקום שבו המפקד יימצא. בנוסף יש אחריות על המצית לכל החיים, והחריטה מוסיפה את הברכה למפקד, שמן הסתם היווה דמות משמעותית עבור חייליו ואפילו מודל לחיים.

 

מתנה ליום הולדת

מציאת מתנה ליום הולדת של חבר, קרוב משפחה וגם עמיתים לעבודה או מכרים אחרים היא תמיד אתגר. מצית עם חריטה הוא בחירה חכמה שמשלבת פונקציונליות, אסתטיות ומבע אישי. הפונקציונליות מושגת בזכות היכולת להדליק אש כאמור בכל מצב, האסתטיות מובטחת כשבוחרים במצית מתאים ובפרט זיפו, ואת המבע האישי מספקת החריטה – שכדאי להשקיע גם בה תשומת לב.

 

על מה חשוב להקפיד כשקונים מצית עם חריטה כמתנה?

מצית ועליה חריטה היא בעיקר מתנה לגבר. הדגשים החשובים לבחירה מדויקת הם כאמור איכות המצית עצמה, וגם איכות החריטה. למעשה המרכיב השני חשוב לא פחות מהראשון, משום שהמטרה של הענקת המתנה היא להפגין תשומת לב – וחריטה שתחזיק מעמד שנים רבות ותיראה יפה גם בעתיד מאפשרת לסמן V על מטרה זו, ולדעת שגם בטווח הארוך מקבל המתנה ישמח עליה ועל הרגשות שהיא מביעה.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה