אתרי קניות באינטרנט מסין – כל הסודות להזמנת מוצרים איכותיים בזול

Deal Score0
Deal Score0


קניות אונליין באתרים סיניים הפכו בשנים האחרונות לפעולה שגרתית. כולנו בצענו כבר לפחות הזמנה אחת מוצלחת והזמנה אחת פחות מוצלחת באתרי קניות סיניים. רובנו מזמינים כמעט בכל חודש 2-3 מוצרים דרך אתרי קניות באינטרנט מסין. סוד ההצלחה של האתרים הסיניים הוא מחירים זולים ומבחר עצום. האתרים הסיניים המובילים עברו בשנים האחרונות שינוי שהביא לשיפור ברמת השירות ללקוח, התייעלות בתחום המשלוחים ועלייה ברמה של המוצרים.

מה כדאי לקנות באתרי קניות באינטרנט מסין?

אילו אתרי קניות מסין מומלצים סיור מהיר באתרי הקניות הסיניים יגלה לכם את המקור לצעצועים שנמכרים בקיוסק בפינה וחולצות הטי היפות שקניתם בשוק. אתרי קניות באינטרנט מסין מציעים למכירה את כל סוגי המוצרים (לא מזון) כאשר המחירים ברובם יהיו נמוכים יותר מאלו של הארץ. אם אתם מעוניינים לרכוש צעצועים, חלקי חילוף לרכב, כלי עבודה, בגדים, ציוד משרדי ואביזרים לחיות המחמד שלכם – תמצאו באתרים הסיניים מבחר גדול במחירים זולים.

אותו מוצר במחיר שונה – מה זה אומר?

אתרים כמו אלי אקספרס או WISH יציעו לכם למכירה את אותם מוצרים מספר פעמים. ייתכן בהחלט מצב בו כמה מוכרים שונים מציעים למכירה בדיוק את אותו המוצר במחיר שונה. אל תתפתו לחשוב שהמוצר שנמכר במחיר יקר יהיה שונה מהשאר. אם נראה בתמונות ובמפרט שמדובר באותו המוצר כדאי לבחור במוכר שמציע את המחיר הנמוך ביותר יחד עם דירוג גבוה.

איך מבדילים בין מוצרים איכותיים לבין מוצרים פחות איכותיים?

איך לבחור מוצרים באתרי קניות מסין הכלי השימושי ביותר לאיתור מהיר של מוצרים איכותיים באתרי קניות באינטרנט מסין הוא חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. כיום, האתרים הסיניים מקפידים לפרסם לכל מוצר תגובות של קונים כך שאנחנו יכולים לדעת האם המוצר שימח את אלו שכבר רכשו אותו או גרם להם לאכזבה. אם מצאתם מוצר שאתם מעוניינים בו אך אין לו עדיין חוות דעת או דירוג, כדאי לחפש מוכרים נוספים שמציעים למכירה את אותו המוצר (יכול להיות שלהם כבר יש חוות דעת).

באלו אתרי קניות באינטרנט מסין כדאי לקנות?

האתר הסיני המוביל בישראל הוא אלי אקספרס. אנחנו הישראלים אוהבים מאוד את אלי אקספרס ומזמינים דרכו כמעט הכול. המחירים זולים (אם כי לא כמו בעבר) והמשלוח הוא ברובו חינם. כדאי לקנות דרך אלי אקספרס תחפושות לילדים, צעצועים, כלי כתיבה, ביגוד פשוט, חלקי חילוף לרכב, מכשירי אלקטרוניקה, ציוד לטיולים ועוד.

שימו לב שאתם יכולים למצוא באלי אקספרס הרבה מוצרים שמוצאים למכירה בחנויות הרחוב אצלכם בשכונה. בעלי החנויות מייבאים את הסחורה דרך אתר עלי באבא ואתם רוכשים את אותו המוצר בדיוק דרך אלי אקספרס (הזרוע הקמעונית של עלי באבא).

אתר סיני נוסף שכדאי להכיר הוא דיל אקסטרים. כאן תוכלו למצוא מבחר ענק של מוצרים במחירים זולים בתוספת משלוח חינם. שימו לב שהאתר הזה כולל גם מוצרים פחות איכותיים כך שכדאי להקפיד לקרוא את חוות הדעת. ישראלים אוהבים לרכוש דרך דיל אקסטרים בעיקר מכשירי אלקטרוניקה וגאדג’טים.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה