המדריך לסמארטפונים מומלצים 2021

סמארטפונים מומלצים 2021

אם בעבר הלא מאוד רחוק הטלפון הנייד שימש אותנו אך ורק לצורכי שיחות כאשר אנחנו לא ליד טלפון קווי, אפשר להגיד שהיום פני הדברים הם שונים לחלוטין, שכן הסמארט פון משמש אותנו כמעט לכל דבר שאנחנו עושים היום. הטלפונים הניידים לכשעצמם הביאו איתם מהפכה של ממש כאשר עד אותה תקופה היינו זוכרים את רוב מספרי הטלפון של המשפחה והחברים בעל פה, ומאז הופעתם של הטלפונים הניידים, אותו חלק במוח שלנו שעובד למטרות אחרות, שכן כל המספרים הללו נכנסו לזכרון של הטלפון הנייד ומאז אנחנו לא צריכים לזכור שום מספר בעל פה.

חשיבות הסמרטפונים בחיינו

הסמארטפונים מאידך, לקחו את כל הטכנולוגיה של הטלפונים החכמים כמה צעדים קדימה והם כבר מזמן לא רק טלפונים ניידים, אלא הרבה יותר מזה עבורנו. דמיינו לכם מצב בו הטלפון הנייד שלכם אבד או נגנב או סתם חדל מלתפקד למשך יום אחד או יומיים. הדבר הראשון שיעלה לכם לראש הוא איך אני אוכל להסתדר עכשיו ללא הסמארטפון שלי שכל החיים שלי נמצאים עליו. מעבר לכל מספרי הטלפון שנמצאים על הסמארטפון הוא כבר מזמן הפך עבור כולנו לכלי ניהולי שבאמצעותו אנו מנהלים את היומן ולוח הזמנים שלנו, באמצעותו אנו עונים בכל זמן נתון וכמעט מכל מקום בעולם למיילים דרך, לוקחים חלק בפגישות באמצעות אפליקציות שונות, מנהלים ועורכים מסמכים באופן מקוון ועוד.

סמרטפונים לצרכי פנאי ובידור

מעבר לכלי ניהולי עבורנו הסמארטפון גם משמש לפנאי ובידור כאשר רובנו בודקים בו דברים באופן תדיר באתרי האינטרנט השונים, מבצעים דרכו קניות, משחקים במשחקי אפליקציות שונים, שומעים מוזיקה דרכו בזמן הריצה או האימון, רואים סרטונים ועוד. בנוסף לכל אלה, רבים מאיתנו משתמשים בו גם לרשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק ואינסטגרם או למיונים בטוויטר אך אחד השימושים במרכזיים שלנו בסמארטפון כיום הוא דווקא אלבום התמונות המשפחתי. רבים מאיתנו מצלמים באופן תדיר בסמאטרפון תמונות מחופשות, תמונות של הילדים, של עצמנו וכמובן שומרים עליו את אותן תמונות או רוכשים מקום בענן ושומרים אותן באינטרנט. אם בטווח זמן כל כך קצר התקדמנו כל כך הרבה, מעניין לחשוב עם אילו שימושים נוספים לסמארטפון נמצא את עצמנו בעוד מספר שנים.

מדוע אנו מחליפים סמארטפון אחת לכמה זמן?

אז כמובן לאחר שהתרגלנו לסמארטפון האישי שלנו לא נוכל לחזור אחורה ולהשתמש בטלפון נייד שאינו טלפון חכם לאור השימושים הרבים שלו ולאור העובדה שהוא מקל רבות על חיינו. אם תשאלו משתמש סמארטפון ממוצע, הוא יגיד לכם שהוא מחליף סמארטפון אחת לשנה או אחת לשנה וחצי כאשר הסיבה המרכזית שאנו שומעים ממשתמשים שבוחרים להחליף את הסמרטפון שלהם אחת לכמה זמן היא לאור החידושים של הדגמים הנוכחיים.

הרי בסופו של יום הסמארטפון הוא כפי שציינו מכשיר טכנולוגי ולא רק טלפון נייד וכאשר יש לנו אופציה לקבל מכשיר עם פיצ׳רים מתקדמים יותר או פיצ׳רים נוספים אותם אין לנו על הטלפון החכם שלנו, אנו ברוב המקרים נחליט לשדרג את הטלפון.

חלק מאותן סיבות שאנו נמצא אנשים מחליפים את הסמארטפון שלהם אחת לזמן מה הן לאור המצלמות המתקדמות יותר שהדגמים החדשים מציעים, מסכים גדולים יותר עם רזולוציות גבוהות יותר, מכשיר עם זכרון גדול יותר שמאפשר לנו לשמור יותר מיילים, תמונות ומסמכים עליו, תוכנה ידידותית יותר או פשוט בכלל העובדה שהטלפון החכם שלנו, מתפקד פחות טוב לאחר שנה או שנה וחצי של פעילות ממש כמו כל מחשב או מכשיר טכנולוגי אחר. בסופו של דבר, הלקוחות כמו בכל דבר, מחפשים חווית משתמש נוחה ונעימה יותר ולכך בדיוק החברות מכוונות בעת הוצאת דגמים חדשים או שדרוגי תוכנה וכך מושכות את הלקוחות לרכוש את הדגם החדש אותו הן מציעות ללקוחותיהם. אנו בתור אנשים שמשתמשים באופן תדיר בסמארטפון שלנו, נרצה שהמכשיר ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש, ומה יותר טוב מאשר להחליף את הסמארטפון הישן בגרסה מתקדמת וחדישה יותר של טלפון חכם חדש.

כיצד אנחנו בוחרים את הסמארטפון שלנו?

אז אחרי שהבנו שרבים מאיתנו מחליפים את הסמארטפון בתדירות גבוהה מאוד עכשיו נבין כיצד אנחנו בוחרים את הסמארטפון החדש שלנו. ישנם צרכים רבים עבור לקוחות רבים וכמובן שלכל צרכן יש דבר אחר שחשוב לו כאשר הוא עושה מחקר שוק לרכישת הסמארטפון הבא שלו. ישנם צרכנים שאחד הדברים החשובים להם ביותר בנושא לטלפון החכם שלהם הוא דווקא המצלמה. אותם צרכנים רוצים מצלמה שתצלם את התמונות שלהם באיכות גבוהה, בין אם אלו תמונות רגילות ובין אם מדובר בצילום של סרטוני וידיאו ואכן כיום ישנם לא מעט טלפונים חכמים שהמצלמה שלהם באיכות גבוהה מאוד, יותר משל מצלמות רגילות אפילו.

מכשיר חזק ועמיד לאורך זמן

פרמטר נוסף שחשוב ללא מעט אנשים הוא העמידות של המכשיר. אז נכון, רובנו מגינים על המכשיר בעזרת מגן מסך מזכוכית או באמצעות כיסוי טלפון איכותי אבל ישנם דברים שאי אפשר להגן עליהם כמו למשל מה קורה אם הטלפון החכם נופל לבריכה או לשירותים. בעבר הלא מאוד רחוק, כאשר הטלפון היה בא במגע עם מים, היה קשה מאוד להחזיר אותו לחיים ורק במקרים מאוד מסויימים היה ניתן לשחזר הכל ולהחזיר את הטלפון לחיים אבל כיום, ישנם טלפונים שיכולים לספוג כמות מסויימת של מים ואף לשהות מתחת למים מבלי שיהרסו כלל, דבר שמושך הרבה מאוד לקוחות לרכוש טלפונים מסוג זה, שעמידים למים.

מסך הסמרטפון

עוד דבר חשוב מאוד שמושך את תשומת ליבם של הצרכנים הוא המסך של הטלפון החכם שכן כמו שציינו קודם לכן, רבים מאיתנו משתמשים בו כמאין מחשב נישא קטן, או לצורך צפייה בסרטונים, או עריכת מסמכים, ולכן המסך הוא דבר מאוד חשוב עבורם. בדגמים הראשונים של הטלפונים הניידים המסך היה יחסית קטן אך עם השנים, כך גדלו גם המסכים וכפועל יוצא גם איכות הצפייה של המסכים שכל יצרנית מוציאה מידי שנה דגם עם מסך מתקדם יותר. הדבר הפך לקריטי עוד יותר כאשר אפילו הצרכנים המבוגרים התחילו להשתמש בטלפונים חכמים, להם התכונה של מסך גדול חשוב מאוד עקב מגבלות ראייה וקושי לצפות במסכים קטנים עם אותיות קטנות אך זהו בהחלט צורך שעולה אצל צעירים וגם אצל הורים לילדים, שכן האחרונים מבקשים רבות לצפות בסרטונים בטלפון החכם בנסיעות או מעברים ולהורים חשוב שהילדים יצפו בסרטונים הללו על מסך גדול בכדי שהילדים לא יאמצו את הראייה יתר על המידה ויפגעו בה.

סוללה

הפרמטר שכמעט כל אחד שואל עליו שהוא רוצה לרכוש סמארטפון חדש וכנראה הכי חשוב לרוב המכריע של הצרכנים הוא כמובן איך לא, אורך חיי הסוללה. אז שהסמארטפון הופך לכלי כל כך משמעותי בחיי היום יום שלנו, כזה שאנחנו משתמשים בו כמעט בכל דקה מהיום שלנו בין אם לעבודה ובין אם לפנאי, הדבר שהכי חשוב לנו הוא שהמכשיר ישרוד יום עבודה שלם ללא הטענות. לכן, אורך חיי הסוללה הפך לדבר חשוב מאוד עבור הצרכנים והיצרניות בהתאם יודעות ליישר קו על ידי הכנסת סוללות עם ביצועים גבוהים ומשך עבודה רב. הביצועים הגבוהים של המסך, המצלמה, הסרטים וכדומה דורשים סוללה חזקה מאוד שתעמוד בצריכה הזו ולכן זהו פרמטר מאוד חשוב, אולי הכי חשוב כאשר אנו באים לרכוש סמארטפון ומצפים ממנו שיהיה סוס עבודה.

המצלמה הטובה ביותר iPhone 12

אז אמנם באייפון החדש השתמשו באותה מצלמה שאותה שמו על האייפון 11 אבל אם נסתכל סביב אצל המתחרים זו בהחלט אחת המצלמות הטובות ביותר שיש כרגע בשוק הטלפונים החכמים. כמשדברים על האייפון 12 של חברת אפל אנו מדברים על לא אחת, לא שתיים כי עם על שלוש מצלמות. שלושתן 12 מגה פיקסל כאשר שתיים מהן אחוריות ואחת קדמית בעוד שהשדרוג מהאייפון הקודם הוא של 2160p במקום 1080p עם 60 פריימים בשנייה.

מהירות הצילום והתגובה של המצלמה הזו מהיר בהרבה משל מצלמות דומות בטלפונים חכמים אחרים בעוד הרזולוציה הגבוהה מקנה אפשרות לצילומי וידאו איכותיים או שימוש באפליקציות וידאו לצרכים שונים.

ישנם עוד פיצ׳רים הקשורים בצילום באמצעות המכשיר כמו צילום בלילה או שיפור בצילום תמונות הנוף ועוד. ציינו קודם לכן, שהמצלמה היא אחד הדברים החשובים ביותר לצרכנים כאשר הם באים לערוך את הסקר שוק שלהם לקראת רכישת הסמארטפון החדש שלהם ואפל בהחלט מביאה בשורה של שדרוג ברזולוציה של המצלמה של האייפון 12.

מעבר לכך חובבי מוצרי האפל יסכימו שמערכת ההפעלה הכל כך ידידותית גם היא תהיה עבורם שיקול כאשר הם באים לבחור מה יהיה הסמארטפון הבא שלהם לאור העבודה שהתרגלו לעבוד עם מערכת ה-iOS המוכרת הטובה. האייפון החדש מגיע בגרסא רגילה ובגרסאת מיני שקטנה ממנו בכמעט שני סנטימטרים וכפועל יוצא המשקל גם קל. הסוללות של הדגם הרגיל והמיני בעלות קיבלות של 2851mah ו-2227mah בהתאמה וניתן להשיג את שני הדגמים בנפח זכרון של 64, 128 או 256 ג׳יגה בייט. אין ספק למרות התחרות הרבה בשוק הטלפונים החכמים אפל עדיין מצליחה להמציא את עצמה כל פעם מחדש ושומרת על קהל הלקוחות האוהד שלה בכל פעם מחדש עם המוצרים החדשים אותם היא משחררת לשוק.

לאתר APPLE לחץ כאן

לרכישת האייפון 12 של חברת אפל במחיר משתלם במיוחד לחצו על הקישורים הבאים:

הסמארטפון שכולם חיכו לו Xiaomi Mi 10

יצרנית האלקטרוניקה והטלפונים החכמים שיאומי סקרנה רבים בשנים האחרונות בדרכה לאחת החברות הפופולריות ביותר בשוק הטלפונים בחכמים וכעת כולם חיכו לדגם אותו תוציא החברה בשנת 2021. הדגם הזה נחשב לאחד היוקרתיים ביותר כיום עם עיצוב מרהיב ואלגנטי ביותר כאשר גם בהיבט החומרה שלו הוא מתמודד בצורה טובה מאוד עם המוצרים של היצרניות האחרות, אך כאשר מסתכלים על המחיר שלו לעומת המחירים של היצרניות האחרות אין ספק שהדבר בא פה לידי ביטוי כאשר שיאומי הסינית מציעה לצרכן סמארטפון מהשורה הראשונה המחיר שפוי לגמרי.

אחד הפיצ׳רים החשובים ביותר הוא המסך של הדגם שמיוצר בטכנולגיית ה-AMOLED ומקנה צפייה חדה וברורה במסך שגודלו כ- 6.67 אינץ׳. גם המצלמות האחוריות הקדמית של הדגם מציעות לצרכנים צילום חד וברור אך כנראה שגולת הכותרת כאן הוא השדרוג הגדול באורך חיי הסוללה של הדגם שמגיע ל- 5000mah שזהו שיפור משמעותי מהדגמים הקודמים של שיאומי ושם אותה בחוד החנית של הסוללות. לא סתם שיאומי עקפה בשנה החולפת את אפל במספר הכולל של הטלפונים החכמים שמכרו שתי החברות והשנה בהחלט הולכת להיות שנה מסקרנת עבור הענקית הסינית לאחר הוצאת דגם ה- Mi 10 שאולי יקדם את החברה במעלה הסולם וכך היא תעקוף את הענקיות האחרות בתחום, וואווי וסמסונג.

לאתר XIAOMI לחץ כאן>>

לרכישת Xiaomi Mi 10 במחיר מעולה לחצו על הקישור הבא:

המסך האיכותי ביותר Samsung Galaxy S21

התחרות הבלתי פוסקת, והבריאה מאוד יש לציין, בין סמסונג ואפל מביאה עימה חידושים טכנולוגיים רבים לשוק הטלפונים החכמים כאשר גם השנה הענקית הדרום קוריאנית לא נשארה חייבת. גם הפעם ראינו דגש על מסך איכותי של סמסונג עבור הטלפון החדש שלה בגודל של כ-6.5 אינץ׳ בטכנולוגיית HD ועד 1600 פיקסלים. את הגירסאות למכשיר החדש של סמסונג ניתן יהיה להשיג עם נפח אחסון של 32 או 64 ג׳יגה בייט וזכרון עבודה של 3 או 4 ג׳יגה בייט כאשר את זכרון האחסון ניתן להגדיל באמצעות כרטיס זכרון נוסף. הטלפון כמובן מופעל באמצעות מערכת ההפעלה המוכרת אנדרואיד ועל המצלמה מותקן חיישן ראשי של 24 מגה פיקסל ועוד חיישן משני של 8 מגה פיקסל אך גולת הכותרת גם כאן הוא שדרוג הסוללה לנפח של 5000 mah ועם קצב טעינה גבוה מאוד של 15 וואט. יהיה מאוד מעניין לראות את קצב המכירות של הטלפון החכם הזה והאם הוא יצליח לנגוס מנתח השוק של חסידי אפל כפי שקרה לא מעט פעמים בעבר עם דגמים מתחרים אותה הוציאה הענקית הדרום קוריאנית בסמוך לאפל האמריקאית.

לאתר SAMSUNG לחץ כאן>>

לביצוע רכישה אטרקטיבית לחצו על הקישור הבא:

המחיר האטרקטיבי ביותר Google Pixel 5

אין ספק שענקית הטכנולוגיה האמריקאית לא נשארת אדישה לכל מה שקורה בשוק הסלולר והטלפונים החכמים. ההבנה שיש לה מקום במשחק על ידי הצעת מוצר אטרקטיבי באיכות שלו ובמחיר נמוך מהמתחרים מביאה לצרכנים אופציה לרכישת מוצר לא רע בכלל מבית גוגל. עם סוללה שיכולה לעבוד עד 48 שעות בעלת הספק של 4080 mah וקצב טעינה מהיר מאוד של 18 וואט שם אותה בנקודת פתיחה טובה מאוד עבור אלו שמחפשים טלפון חכם עם חיי סוללה ארוכים. מסך בטכנולוגיית HDR Oled של עד 2340 מגה פיקסל במסך שגודלו 6 אינץ׳ יתנו למשתמשים חווית צפייה נוחה ונעימה בעלת רזולוציה גבוה מאוד ביחס למתחרים, ובוודאי ביחס למחיר. גם המצלמה אינה נופלת מאלו של היצרניות האחרות כאשר שוב גם כאן ביחס למחיר אנחנו מקבלים מוצר טוב בדמותה של מצלמת 12 מגה פיקסל עם וידאו באיכות 4K ו-60 פריימים בשנייה בנוסף למצלמת סלפי קדמית של 8 מגה ו-30 פריימים לשנייה. אין ספק שהתחרות של גוגל עם ה- pixel 5 שלה אל מול המתחרות השנה יהיה מעניין לאור השדרוג הרב שעבר הטלפון החכם שלה בגרסה הקודמת.

לרכישה אטרקטיבית של Google Pixel 5 לחצו על הקישור הבא:

ההבטחה הגדולה של שנת Huawei P40

יצרנית הטלפונים הסינית משנג׳ן היא בהחלט אחת השחקניות המרכזיות בשוק הטלפונים הסלולריים החכמים והיא צפויה להיות גורם משמעותי עם הדגם אותו היא תוציא לשוק ותשווק בשנת 2021. עם מסך בטכנולגיית HDR Oled במסך שגודלו יהיה 6.5 אינץ׳ ורזולוצייה של 2376 מגה פיקסל אנו צפויים לרזולוציית צפייה גבוהה מאוד שגם יכולה להחזיק משחקים בעלי גרפיקה גבוהה מאוד. גם המצלמה של ה-P40 עתידה לתת פייט רציני לטלפונים חכמים אחרים עם שלוש מצלמות קדמיות של 8, 16 ו-50 מגה פיקסל ומצלמת סלפי קדמית של 13 מגה פיקסל, כולן נותנות לנו חווית צילום בטלפון החכם שטרם הכרנו כמוה. הסוללה של המכשיר תהיה חזקה למדי בנפח של 4200 mah בעלת קצב טעינה מהיר מאוד של 20 וואט, אחד המהירים כיום בשוק הטלפונים החכמים. המכשיר יגיע עם אופציות נפח זכרון של 128 ג׳יגה או 256 ג׳יגה ו-8 ג׳יגה של זכרון עבודה.

לאתר HUAWEI לחץ כאן>>

לרכישה אטרקטיבית של Huawei P40 לחצו על הקישור הבא:

הסוללה הטובה ביותר Lenovo K12 pro

הטלפון החכם החדש של לינובו מסתמך על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 בעוד המסך שלה גדול יחסית ומגיע בגודל של 6.8 אינץ׳ אך מעט מיושן ובעל טכנולגיית LCD ורזולוציה של 1640 מגה פיקסל. למכשיר שלוש מצלמות אחוריות כאשר שתיים ברזולוציית 2 מגה פיקסל ואחת ברזולוציית 64 מגה פיקסל בעוד המצלמת סלפי הקדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל. המכשיר זמין עם זכרון עבודה של 4 ג׳יגה בייט ונפח אחסון של 128 או 256 ג׳יגה בייט. גולת הכותרת של ה-K12 הוא הסוללה האימתנית שלו, דבר שמאפיין את לינובו לאורך השנים הקודמות כאשר גם בדגמים הקודמים שלה האלמנט הבולט ביותר אל מול המתחרים היה אורך חיי הסוללה. בדגם החדש לסוללה נפח של 6000 mah וקצב טעינה מהיר מאוד של 20 וואט. אין ספק שזה הולך להיות אחד הטלפונים החכמים המסקרנים של השנה כאשר היתרון שלו פה הוא מובהק ויהיה מעניין לראות כמה צרכנים חדשים שלא בחרו ביצרנית עד עתה יבחרו ב-K12 של לינובו.

מה עלינו לשים לב כאשר אנו בוחרים סמארטפון?

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לשים אליהם לב כאשר אנו בוחרים סמארטפון הוא העובדה שהוא אכן פועל במדינה שלנו. לעיתים כאשר נרצה לרכוש טלפון חכם בחו״ל אנו צריכים לבדוק שהוא אכן נתמך ברשת שלנו והוא אכן יעבוד כאן כאשר נכניס את הסים כארד לתוכו. אחרי שבדקנו את הפרט הטכני הזה עלינו לבחון היטב את כל המפרטים של כלל האפשרויות ולראות מי מכל הדגמים נותן לנו את היתרון היחסי לו אנו כה זקוקים. כפי שכבר ציינו לכל צרכן יש צרכים אחרים וחשוב מאוד לראות כיצד המכשיר אותו אנו רוכשים עונה על הצורך שלנו בצורה הטובה ביותר, כך למשל אם אנחנו צריכים מכשיר עם אורך סוללה רב חשוב כמובן להתמקד בנתון הזה וכמון בנתון של מהירות הטעינה. בסופו של היום אנו נצטרך כנראה להתפשר על נתונים אחרים אבל חשוב שהטלפון בו נבחר יתן לנו את היתרון היחסי בפרמטר אחד או שניים שלו אנו זקוקים יותר מהאחרים.

שימו לב מאיפה אתם רוכשים את הסמרטפון שלכם!

כאשר אנו רוכשים סמארטפון עלינו לשים לב למספר פרמטרים כאשר בראש ובראשונה הוא החנות ממנה אנו רוכשים את המכשיר. חשוב מאוד שזו תהיה חנות לגיטימית, בין אם זו תהיה החנות הרשמית עצמה של המותג ובין אם משווק מורשה מטעם היצרן. אם לא אחת מהחנויות הללו אז חנות מחשבים שרשאית למכור את המוצרים של אותה יצרנית כאשר הדבר החשוב ביותר הוא האחריות והשירות לאחר המכירה. במידה ויש תקלה או במידה והמכשיר מתקלקל כאשר אנו רוכשים את הטלפון החכם באחת מן החנויות הללו אנו יכולים להיות בטוחים שהוא יתוקן במסגרת האחריות על המוצר.

במידה ואנו רוכשים את הטלפון החכם מדוכן רחוב או חנות בלתי מוכרת במחיר שהוא גם יותר זול ממחיר השוק, אפשר להתחיל לחשוד שמשהו כאן אינו כשורה כאשר הדבר יכול להתברר לנו כאשר נבדוק את חלקי המכשיר ונראה שהם הוחלפו בחלפים לא רשמיים או כאשר המכשיר יתקלקל לא נוכל לתקן אותו. לכן, למקום בו אנו רוכשים את מכשיר הטלפון החכם יש חשיבות רבה ועדיף להשקיע עוד סכום כסף קטן ולרכוש אותו בחנות מוכרת כדי שלא נצטער לאחר הרכישה. דבר נוסף שעלינו להקפיד עליו, בעיקר כאשר אנו רוכשים את הטלפון החכם ברשת הוא מערכת סליקה חכמה ובטוחה. ישנן חנויות אינטרנטיות שמוכרות מוצרים בהן צריך לבצע תשלום בכרטיס אשראי אך המערכת של הסליקה שלהן אינה מאובטחת, דבר שעלול לגרום לגניבת פרטי האשראי שלנו. לכן, שוב, מומלץ לבצע את הרכישה של הטלפון הנייד אך ורק באתרים מוכרים, כאלה שנותנים לכם אפשרות של מערכת סליקה מוכרת ובטוחה שאתה יכולים לסמוך עליה.

אחריות

עוד דבר שאנחנו רוצים לשים אליו לב לפני שאנחנו רוכשים סמארטפון הוא האחריות שניתנת לנו על המכשיר. האחריות היא נדבך חשוב מאוד בשירות על המכשיר וישנם רכיבים שיהיו באחריות ורכיבים שלא יהיו אך בהרבה מאוד מקרים האחריות תוכל לחסוך לנו הרבה מאוד כסף במקרה של רכיב תקול או תקלה כלשהי שקרתה למכשיר שלנו. אותן חנויות רשמיות או רשתות שיווק מובילות ככל הנראה יתנו לכם את האחריות שהיצרן נותן על המוצרים שלו אך ישנן חנויות שגם את זה לא יתנו לכם, לכן הרבה לפני מעמד הרכישה ואולי אחד הדברים הראשוניים ביותר שעליכם לשאול הוא האם יש אחריות על המכשיר ומה היא כוללת.

לסיום, צריך לבחון את המחירים ולעשות סקר שוק מקיף בין כל החנויות שהגיעו לקו הסיום בהן ניתן לרכוש את המכשיר שכן לעיתים יש מבצעים או הזדמנויות כאלה ואחרות שתוכלו לנצל בכדי לרכוש את הטלפון החכם הבא שלכם. אצלנו בארץ למשל, כדאי לברר את המחירים של הטלפונים החכמים באילת באם הם זמינים שם היות ותוכלו להשיג אותם ללא מע״מ, דבר שיכול לחסוך לכם כסף רב, לעיתים קרובות יותר מרכישה בחו״ל. לכן, בפעם הבאה שאתם צריכים לבחון את השטח לפני רכישת הסמארטפון הבא שלכם כדאי שתזכרו היטב את כל הפרטים שציינו כאן ותעשו שקלול של כל אותם פרמטרים כדי שבסופו של דבר תבחרו את הסמארטפון האידיאלי עבורכם.

בחרו חנות רצויה ממאגר החנויות

רכשו רגיל באתר החנות

קבלו קאשבק מסכום הקניה

טוחני אשפה מומלצים

במקום להתווכח בכל יום מי יוריד את שאריות ארוחת הערב לפח השכונתי מתחת לבית, פשוט מתקינים טוחן אשפה איכותי מתחת לכיור וחוסכים את הוויכוחים והטרחה

קרא עוד »
GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה