המיקסרים המומלצים של 2021

מה שבטוח הוא שמגפת הקורונה גרמה לישראלים לעשות היכרות נרחבת עם המטבח. אבל האמת היא שהישראלים ממש לא היו צריכים מגיפה עולמית כדי לאמץ בשמחה את טרנד האפייה והבישול הביתי. ישראלים אוהבים לאכול, אוהבים לארח וכמובן – אוהבים פחמימות. כך שזה בכלל לא מפתיע לראות עליה חדה במספר הרוכשים של ציוד מטבח מתקדם.

מיקסרים הם כמובן מהכלים השימושיים ביותר והחשובים בכל מטבח המכבד את עצמו. ישנן פעולות אותן כמובן לא ניתן לעשות ללא מיקסר כמו במקרה של הקצפת ביצים. במקרים אחרים, מיקסר יכול לעזור לנו להשלים פעולות אותן אולי היינו יכולים לעשות בעצמנו אבל בהרבה יותר מאמץ תוך קבלה של תוצאה הרבה פחות טובה, כמו במקרה של לישת בצק.

כאשר אנו מסתכלים על מיקסרים אנו כמובן צריכים להחליט האם אנו מקדישים את הסקירה הזו למקציפים ידניים, כאלו העולים פחות אמנם אבל יכולים לתת את התוצאה הנדרשת במקרים מסוימים, או שמא, לספק סקירה רחבה על מיקסרים מקצועיים, עומדים, כאלו שיוכלו לעשות עבודה טובה וללכת אתכם לאורך שנים.

הבחירה הייתה לסקור את המיקסרים העומדים. לא משום שמיקסר ידני לא יכול להיות פתרון ביניים מצוין. אלא משום שמיקסר עומד הוא בדרך כלל מוצר אותו רוכשים פעם אחת. אם אתם כבר בחרתם להוציא כסף ולרכוש מיקסר איכותי ומקצועי, לא תרצו לדעת שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר מתוך ההיצע הקיים?

לכן, היום, נפרוס בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם כאשר אתם ניגשים לרכוש מיקסרים מקצועיים ב- 2021. חשוב כמובן לציין כי העולם מתקדם כל הזמן וכי ההמלצות נכתבו בינואר 2021. מעבר להמלצה על מוצרים ספציפיים, חשוב לנו גם כמובן לתת כמה טיפים ונקודות מבט שיעזרו לכם לבחור בתבונה את המיקסר המתאים לכם גם אם הוא לא יהיה אחד מאלו שיופיעו כאן ברשימה.

אז למה אנחנו מחכים? רוצים לשמוע על המיקסרים המומלצים לשנת 2021? המשיכו לקרוא!

Kitchenaid 4.8 L Artisan 5ksm 175p

אין אופה או חובבת בישול שלא מכירים את חברת Kitchenaid. מדובר על החברה הוותיקה ביותר בשוק המיקסרים. המיקסר הראשון שזו ייצרה הגיע לשוק בשנת 1930 וממשיך לעשות חיל מאז. מדובר בעיקר על מיקסר מעולה שמעניק למשתמשים בו לא רק תוצאות מעולות כי אם גם הבטחה לעמידות שאין שניה לה בשוק המיקסרים. זה נכון שלא מדובר על המיקסר הכי מתקדם שיש, מלא בגאג’טים מיוחדים, אבל מה שכן, מדובר כאן על מיקסר פשוט מעולה, נוח לשימוש וכזה שיישאר אתכם לאורך שנים בלי שתדרשו לרכוש חדש.

למיקסר יש כמובן יתרונות נוספים:

  • חלקי המכשיר מתאימים לניקוי במדיח: אם נמאס לכם לשטוף ביד, אתם לא תתחרטו על רכישה של המיקסר הזה.
  • נוח לשימוש: זה לא משנה אם אתם רוצים ללוש בצק או מעוניינים להקציף ביצים, מדובר על מיקסר נוח לשימוש לו ווי לישה שונים שיתאימו לכל מקרה.
  • נהדר ללישת בצק: התחביב שלכם הוא להכין פיצה לכל החברים והשכנים? האמינו לנו – זה המכשיר שלכם.
  • נפח קיבול: אם אתם מאלו שאוהבים לארח, תוכלו להשתמש במכשיר ולהכניס את כל התערובת בפעם אחת מה שיחסוך לכם זמן.
  • ניתן לצרף אליו מכשירים שונים: המיקסר של Kitchenaid יכול להגיע עם מגוון כלי מטבח נהדרים בתוספת תשלום. מכלי למילוי נקניקיות ביתיות ועד למסחטת מיץ ומטחנת בשר. כך שגם אם אתם רוכשים את המכשיר הבסיסי בשלב הראשון, תוכלו להשתדרג עם הזמן על ידי רכישות נוספות שיביאו לכדי שיאים חדשים את יכולות המטבח שלכם.

חסרונות: התקנת המכשיר עלולה לקחת זמן וקל להסתבך במהלכה. ההמלצה היא להסתכל על כמה סרטוני יוטיוב לפני שתם ניגשים לביצוע המשימה. מנוע מעט חלש ביחס למתחרים החדשניים יותר.

אבל, בכל מקרה, על אף החסרונות, אין ספק כי מדובר על אחד המכשירים הטובים ביותר בשוק.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Kenwood Titanium Chef KVC300S

מדובר על מכשיר שהוא פשוט גן עדן לאופים. מדובר על מכשיר עם מנוע עוצמתי של 1500 וואט המשמעותי בייחוד לאלו האוהבים להכין בצק. בנוסף, כמובן המיקסר מכיל את כל הפיצ’רים האחרים כמו ווי לישה שונים הניתנים להחלפה בקלות, קערת הקיבול שלו גדולה ומתאימה עבור אלו המכינים תערובות של מאכלים שונים במסות גדולות יחסית.

בנוסף, המכשיר מתהדר בתכונות המוסיפות לו איכות מסיבות שונות:

  • מערכת בקרת מהירות אלקטרונית: העולם כבר התקדם מספיק כדי לאפשר לנו לשלוט על מהירות הלישה או הבחישה באופן כזה שיתאים לתערובת אותה שמנו בתוך המכשיר.
  • שני שקעים: שני שקעים הם פתרון מעולה כאשר אנו רוצים להשתמש במכשיר עבור שתי תכונות, גם עבור שימוש בקערת המיקסר וגם על מנת לעשות פעילות בעזרת מכשיר הנתמך במיקסר כמו במקרה של מסחטת מיצים או מטחנת בשר. שני שקעים חוסכים לנו זמן וכאב ראש ומאפשרים לנו לעבוד ביעילות בלי לחשוב על כך יותר מדי.
  • קערה מוארת: אנחנו יודעים, זה נשמע מוזר, אנחנו כמעט נשמעים כאילו מדובר על הארה במובן המיסטי, אבל אנחנו מדברים על פונקציה גאונית ומעשית לחלוטין. ניתן להאיר את הקערה באור לד מה שמאפשר לנו לראות את תכולת התערובת במידת הצורך ולהחליט כיצד ניתן לקחת אותה מכאן על מנת לקבל במטבח את התוצאות הטובות ביותר.

חסרונות: מדובר על מיקסר קצת יקר באופן יחסי. אבל, בשביל איכות כזו, הכסף שווה את זה. ניתן כמובן למצוא את המכשיר במחיר נוח יותר בחוץ לארץ, אבל כמובן צריך לקחת בחשבון את עלויות המשלוח והמכס. במידה ואתם מצליחים להביא את המכשיר דרך קרובי משפחה המגיעים מחו”ל יכול להיות שמדובר על האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Davo Ankarsrum 6230

אנחנו מזהירים מראש, לא מדובר על מיקסר קל במיוחד. אבל, מה שאי אפשר להגיד עליו זה שלא מדובר על מיקסר פשוט מעולה. המנוע של המכשיר ממוקם תחת הקערה מה שהופך את מהירות וחוזק הלישה למשהו שלא רואים כל יום. כמובן שגם כאן אתם מקבלים את המכשיר עם סוגים שונים של ווי לישה ועם קערה לה נפח קיבול של 7 ליטרים. מה שמבטיח כי בבית שלכם, כאשר אתם מכינים משהו במכשיר הזה, אף אחד לא יוכל להגיד שהוא נשאר רעב.

יתרונות נוספים:

  • כפתור מהירויות עם טיימר מובנה: כך שתוכלו להתרכז במטלות נוספות רגע לפני שתגיעו לטפל בתערובת.
  • קערת הקצפה נפרדת: לא צריכים את הקערה הגדולה עם מקום ל- 7 ליטרים? אין בעיה. המכשיר מגיע עם קערת הקצפה נוספת קטנה יותר בעלת קיבול של 3.5. מדובר על קערה איכותית מפלסטיק שלא מפרישה חומרים בתהליך ההכנה.

חסרונות: מדובר על מיקסר כבד במיוחד. כך שאם אתם לא עובדים במטבח גדול ונדרשים להזיז את המיקסר ממקום למקום כל הזמן, יכול להיות במדובר במכשיר פחות נוח עבורכם. בנוסף, מדובר על מכשיר מעט יקר יחסית.

לבירור מכירים ולרכישה כנסו:

AEG Ultramix Orbital Mixer KM5540 – U

המוצר השוודי אמנם פחות מוכר בישראל אבל אין זה אומר כי לא מדובר על מכשיר פשוט מעולה. איכות היצור שלנו היא כמובן חד פעמית, בכל זאת, מוצאו של המוצר בשוודיה. מדובר על מכשיר די דומה למכשירים נוספים אותם סקרנו כאן בהרחבה כדוגמת ה- Kitchenaid. אלא שבמקרה הזה אנו מדברים על מכשיר די איכותי במחיר נמוך מהממוצע של מחירי המיקסרים הנפוצים.

למיקסר עוד כמה פיצ’רים נחמדים למדי:

  • נראה טוב: כי מי מאתנו לא רוצה שסביבת העבודה שלו תהיה נעימה לעין?
  • מצורף וו לישה רך לערבול של שמנות וביצים: כך שאם אתם מכינים קצפת תוכלו להכין במו ידיכם ענן לשימוש ביתי.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Morphy Richards 400405 Mixer

מחפשים מכשיר לא רע במחיר ידידותי במיוחד? זה המכשיר שלכם. אמנם הוא לא מהיר ועוצמתי כמו המכשירים האחרים, אי אפשר להוסיף אליו פיצ’רים נוספים והעמידות שלו מוטלת בספק שכן רוב המכשיר עשוי פלסטיק. אבל אם אתם זוג צעיר המעוניין לחסוך כסף תוך כדי שאתם מחדדים את כישורי האפייה והבישול שלכם, אנחנו בטוחים כי המכשיר הזה ייתן לכם את המענה לכך.

יתרונות נוספים:

  • קיפול ביצים: בכל הקשור ליכולות הקיפול של המכשיר, הן של ביצים והן של חומרים אחרים להקצפה, הוא עושה עבודה לא פחות טובה מכל מכשיר אחר.
  • קטן יחסית: אמנם תצטרכו למצוא מקום לקערה, אבל המכשיר עצמו קטן מספיק כדי שתוכלו למצוא לו מקום גם אם אתם גרים בדירת חדר וחצי בירושלים או בתל אביב.

לסיכום: אנחנו יודעים שזה נשמע על פניו כאילו אנחנו לא עושים למכשיר יחסי ציבור טובים. אבל, לעיתים אנחנו, בתור צרכנים צריכים לשאול את עצמנו בכנות מה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו בהתאמה לצרכים. אם אתם אופים בתחילת הדרך או שכרגע לא מתאים לכם להוציא סכום כסף משמעותי על רכישה של מיקסר עם מטחנת בשר נלווית, מדובר על אופציה מצוינת.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Sauter KM811

גם כאן אנחנו נשארים תחת קטגוריית המכשירים הלא רעים שניתן לרכוש במחיר הוגן. אלא שבמקרה של המכשיר הזה, בניגוד למורפי, ניתן להכין כמויות בצק גדולות יחסית והמנוע שלו אכן מתאים יותר להכנה של בצק. החיסרון המשמעותי שלו הוא בכך שקשה לו לתפקד כאשר אתם נדרשים להכין תערובת קטנה יחסית. כמו כן אנו מדברים על מכשיר שעשוי פחות טוב מאחרים ולכן כלי הנירוסטה שלו עלולים להתלכלך בקלות.

לסיכום: גם במקרה הזה, לא מדובר על מכשיר לא טוב. כי אם מדובר על מכשיר פחות איכותי מאחרים. אבל, אם אתם מכינים בעיקר בצק וצריכים פתרון ביניים במחיר סביר, מדובר על מכשיר שייתן לכם את המענה אותו אתם צריכים.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

כמה מילים אחרונות לסיכום

בחירה של כל מכשיר חשמל, בוודאי כאשר אנו מדברים על הוצאה משמעותית, צריכה להיות כזו שמתאימה לצרכים שלכם לכל אורך הדרך. קיים הבדל מהותי בין אלו המבקרים במטבח לעיתים רחוקות וצריכים למצוא פתרון זמני מפעם לפעם, לאלו הנדרשים למכשירי חשמל איכותי שישמשו אותם לאורך שנים.

הרי בסופו של יום אנחנו מדברים על מכשירי חשמל בעלי מנוע. משמע, מדובר על מכשירים מעצם קיומם הם מכשירים הנוטים ‘להתעייף’ ולהתקלקל. ולכן, במידה ואתם נדרשים לעבוד עם המכשיר לעיתים קרובות, לעיתים רכישה איכותית ביותר כסף תשתלם לכם בטווח הארוך.

אחריות:  כאשר מדובר על רכישה של מוצרי חשמל, חשוב לבדוק היטב את האחריות שקיבלתם על המוצר כדי שלא תעמדו חסרי אונים מול המוצר במידה ומשהו קרה.

הבנה של ההוראות: יש מיקסרים עבורם נדרשת פעולת התקנה מעט מורכבת. אל תעשו דברים עליהם תתחרטו בהמשך. שימו לב כי אתם קוראים את הוראות היצרן היטב לפני שאתם מתחילים בעבודה.

לא כל מכשיר מלווה בכלים הניתנים לשטיפה במדיח: במידה וניתן לשטוף חלקים שונים של המכשיר במדיח, האמינו לנו כי כל זה ייכתב בהוראות היצרן. שימו לב לכך.

צבע: רוב המיקסרים מגיעים בשלל צבעים כך שאתם יכולים לבחור את המכשיר היפה בעיניכם. אין לנו המלצה מיוחדת בנושא אלא המלצה לשים לב רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור ה- ‘שלח’ כי אכן בחרתם את הדגם בצבע המועדף עליכם ולא על דגם אחר בטעות.

 

בחרו חנות רצויה ממאגר החנויות

רכשו רגיל באתר החנות

קבלו קאשבק מסכום הקניה

טוחני אשפה מומלצים

במקום להתווכח בכל יום מי יוריד את שאריות ארוחת הערב לפח השכונתי מתחת לבית, פשוט מתקינים טוחן אשפה איכותי מתחת לכיור וחוסכים את הוויכוחים והטרחה

קרא עוד »
GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה