טוחני אשפה מומלצים

במקום להתווכח בכל יום מי יוריד את שאריות ארוחת הערב לפח השכונתי מתחת לבית, פשוט מתקינים טוחן אשפה איכותי מתחת לכיור וחוסכים את הוויכוחים והטרחה הכרוכה בכך. טוחני אשפה יסייעו לכם להיפטר מלכלוך ושיירי מזון שנפלו אל הכיור במהלך שטיפת הכלים, וכך לחסוך ריחות לא נעימים שיישארו בפח הביתי עד לפינוי שקית האשפה. כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הטובה והמושכלת ביותר בבחירת טוחן אשפה מומלץ, ריכזנו כאן עבורכם מספר המלצות של טוחני האשפה המובילים בשוק לשנת 2021.

הכירו את טוחני האשפה המומלצים ביותר

כיום ניתן למצוא מבחר ענק של טוחני אשפה מומלצים המיועדים להתקנה בכיורים הביתיים. המגוון העצום עלול ליצור בלבול ואף החלטה לא נכונה בבחירת טוחן האשפה הנבחר לבית, ולכן אספנו תשעה טוחני אשפה המשיגים תוצאה טובה בהחלט כאשר כל אחד מהם מציע יתרון מסוים על פני מתחריו. מוזמנים להתרשם מהתכונות של כל טוחן אשפה והיתרונות שהוא מציע, וכך בהתאם לבחור את המכשיר שיהיה היעיל ביותר עבורכם.

InSinkErator Essential – טוחן האשפה המומלץ ביותר

נתחיל כמובן מטוחן האשפה שקיבל מבחינתנו את הציון הגבוה ביותר בקטגוריית טוחני אשפה המומלצים ביותר. טוחן האשפה של חברת InSinkErator הינו גרסה משופרת ומעוצבת יותר לעומת דגם ה- Compact, כאשר השיפור המוביל שהחברה עשתה למכשיר הוא המנוע השקט שמבטיח טחינה מעולה במינימום רעש. מבחינת נתונים טכניים, טוחן האשפה מדגם Essential מציע מנוע בעוצמה של ¾ כוס סוס המבצע כ-1725 סל”ד. עיבוד וטחינת המזון מתבצעים בשני שלבים, דבר המאפשר למכשיר להיפטר גם משאריות אוכל קשות במיוחד כמו עצמות עוף לדוגמה.

בשורה התחתונה מדובר על טוחן אשפה איכותי וחזק עם ביצועים גבוהים המגיע עם אביזרים נלווים. למרות המחיר מעט גבוה שלו, הוא מציע תמורה נהדרת למחיר ומתאים עבור משפחות גדולות המכילות שש נפשות.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Insinkerator Badger – טוחן אשפה קטן ויעיל

טוחן אשפה נוסף ומומלץ מבית המותג של חברת Insinkerator מציע מכשיר קומפקטי ואפקטיבי, במיוחד עבור בתים קטנים שיש בהם 1-3 נפשות בלבד. גם כאן מדובר על מנוע חזק ואיכותי המגיע אל 1725 סל”ד, למרות שעוצמתו היא ½ כוח סוס בלבד. על אף זאת מדובר על טוחן אשפה המסוגל לטחון בקלות פסולת של מזון הכוללת בעיקר שאריות אוכל בעלות מרקם רך יחסית, כאשר טחינה של פסולת מעט יותר קשה כמו ירקות שורש ואף קליפות ביצים יש לטחון בהדרגה כדי לא להזיק למכשיר.

בשורה התחתונה טוחן האשפה מדגם Badger מבצע את עבודתו בצורה טובה, ומציע מחיר משתלם עבור הביצועים שהוא מסוגל לעשות. החיסרון היחיד שמצאנו הוא בעוצמת הרעש שהטוחן מפיק במהלך עבודתו, כך שאם זהו פרמטר משמעותי עבורכם מומלץ שתחפשו אחר טוחן אשפה אחר.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Waste King L 8000 – טוחן אשפה איכותי ומשתלם

אם אתם מחפשים טוחן אשפה בעל ביצועים מצוינים ומחיר אטרקטיבי, זהו טוחן האשפה שכדאי לכם לנסות. חברת Waste King פיתחה מכשיר עוצמתי עם מנוע בעוצמה של 1 כוח סוס יחד עם 2800 סל”ד, שילוב המציב את טוחן האשפה מדגם 8000L כאפקטיבי במיוחד כשזה מגיע לטחינה של מגוון שאריות מזון, בין אם מדובר על פסולת רכה או פסולת קשה. למרות העוצמה הגבוהה יחסית בה המנוע עובד, המכשיר מבצע את פעולתו באופן שקט יחסית הודות למנוע מגנט קבוע ממנו טוחן האשפה בנוי. ניתן לקטלג את הטוחן הזה כמשתלם הודות לאיכותו הגבוהה, הן מבחינת חומר הנירוסטה ממנו הוא עשוי והן מבחינת מנוע המגנט שיש בו, והמחיר הידידותי המוצע למשתמש בקטגוריית טוחני אשפה מסוג 1 כוח סוס.

בשורה התחתונה זהו טוחן אשפה מומלץ בעל ביצועים גבוהים, איכות מעולה ומחיר משתלם. החיסרון היחידי בדגם זה נמצא במעטפת הפלסטיק של המכשיר, המציב אותו חשוף בפני נזקים במהלך התקנתו.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

InSinkErator Evolution Excel – טוחן אשפה שקט ומשודרג

דגם ה- Evolution Excel של חברת InSinkErator נחשב כאחד מהדגמים המשודרגים והיוקרתיים בקטגוריית טוחני האשפה. מדובר על מכשיר המעניק עוצמת טחינה גבוהה במיוחד, כך שהוא מצליח להתגבר בקלות על סוגים שונים של פסולת (גם כזו קשה במיוחד). הודות לטכנולוגיית טחינה משולשת המבצעת את פעולת גריסת המזון בשלושה שלבים, שיירי המזון מתפרקים לחלוטין וכך מונעים היווצרות של סתימות במכשיר.

נוסף לתכונות אלו, מנוע האינדוקציה של טוחן אשפה זה מצויד ב-1 כוח סוס עם 1725 סל”ד. למרות המנוע העוצמתי, מדובר על מכשיר שקט במיוחד כיוון שהוא מצויד בטכנולוגיית בידוד אנטי-רטט, המעניקה לו את התואר של טוחן אשפה ביתי הכי שקט בקטגוריית טוחני האשפה הביתיים.

בשורה התחתונה מדובר על טוחן אשפה איכותי, עוצמתי, שקט ואמין המציע ביצועים מעולים. החיסרון המעט זניח נמצא במשקלו של המכשיר, כיוון שטוחן אשפה במשקל 11.8 ק”ג נחשב לכבד יותר לעומת מכשירים אחרים הקיימים בשוק.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

L-111 Waste King – טוחן אשפה בסיסי במחיר אטרקטיבי

ניתן לומר כי טוחן אשפה לבית הוא איננו מוצר חשמלי הכרחי לבית, לכן אם אתם מחפשים טוחן אשפה יעיל במחיר זול יחסית – המכשיר של חברת Waste King יתאים בדיוק עבורכם. מדובר על טוחן אשפה בעל מנוע חזק של 1900 סל”ד ובמשקל נמוך של 9 ק”ג בלבד. עיצובו הקומפקטי מאפשר להתקין אותו גם בבתים עם מעט נפשות, שאינן מייצרות פסולת רבה במיוחד. היתרון הבולט של המכשיר נמצא במגן הנתזים שקיים בו, המונע היווצרות של נתזי מזון ולכלוך בזמן פעולת הטחינה.

בשורה התחתונה זהו טוחן אשפה בעל מנוע חזק ויציב, מחיר זול משמעותית ואפשרות להתקנה עצמית פשוטה במיוחד. החיסרון הבולט במכשיר הינו המחסור בכפתור הפעלה שמאפשר הפעלה ידנית.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Franke WDJ751 – טוחן אשפה מתקדם ואפקטיבי

טוחן האשפה מבית Franke נמצא אולי ברף הגבוה במחירי טוחני האשפה, אך הוא לחלוטין מעניק תמורה מלאה לעלות שלו. זהו מכשיר בעל מנוע אינדוקציה בעוצמה של ¾ כוח סוס והספק של 2700 סל”ד, וביחד עם תכונת בידוד הרעשים שקיימת בו ניתן לומר כי מדובר על טוחן האשפה האולטימטיבי למטבחים פעילים. נוסף על כך, יש לו טכנולוגיה מתקדמת המונעת חסימות של שיירי מזון באמצעות הגברת כוח הפעולה, במקרה והטוחן מזהה כמות גדולה או קשה של פסולת העלולה לסתום את הכיור.

בשורה התחתונה דגם WDJ751 מציע מכשיר מצוין בעל ביצועים גבוהים, פעולה שקטה, קיבולת גדולה ומנגנון הגנה מפני שחיקה. החיסרון כאמור נמצא במחירו הגבוה יחסית, שבסופו של דבר נחשב משתלם לעומת האיכות הגבוהה של המוצר.

לאתר של החברה לחץ כאן >>

Kupper מדגם SLC560 – טוחן אשפה אמין, משתלם ואיכותי

חברת Kupper מציעה גם היא טוחן אשפה יעיל ואיכותי, המאפשר להגיע אל ביצועים טובים מאוד גם עבור מטבחים פעילים במיוחד. טוחן האשפה של החברה מדגם SLC560 מגיע עם מנוע של ¾ כוח סוס עמיד מאוד, המסוגל לטחון באופן יעיל סוגים שונים של שיירי מזון ופסולת. זהו מכשיר איכותי בעל מנגנון העשוי פלדת אל חלד, דבר המבטיח שימוש ארוך טווח גם לאחר אינספור טחינות. בנוסף, תא הטחינה שלו עמיד בפני התפתחות קורוזיה, והוא מגיע עם מנגנון הגנה חשוב המונע עומס יתר.

בשורה התחתונה זהו טוחן אשפה אמין מאוד המציע ביצועים טובים, הוא קל להתקנה עצמית, קל לניקוי ותחזוקה ובעל תג מחיר משתלם.

L-2600 Waste King – טוחן אשפה חזק ועמיד

דגם נוסף ואיכותי של חברת Waste King המציע ביצועים מעולים ואיכות ללא פשרות. טוחן האשפה מגיע עם מנוע בעוצמה של ½ כוח סוס והספק מרשים של 2600 סל”ד. בשונה מטוחני אשפה אחרים באותה קטגוריה, דגם זה מבצע פעולת גריסה דו-שלבית הודות למנגנון איכותי ועמיד במיוחד המבטיח ביצועים גבוהים. המנוע החזק של המכשיר יכול לעמוד בהצלחה במשימת טחינה של הרבה מאוד סוגי פסולת, ויחד עם זאת הוא מגיע עם אביזר מונע התזה הניתן לפירוק והרכבה בקלות ובנוחות.

בשורה התחתונה מדובר על מכשיר קל ונוח מאוד לתפעול, בעל ביצועים מצוינים ואיכות רכיבים טובה מאוד.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

 Waste King L-1001 – טוחן אשפה קטן עם ביצועים גדולים

למשפחות קטנות המונות 1-3 נפשות, טוחן האשפה מדגם L-1001 יעמוד בציפיות ויאפשר להיפטר מהפסולת בקלות ובנוחות. כמו הדגמים האחרים של סדרת Legend מבית Waste King, גם דגם זה מציע מנוע בעל מגנט קבוע המספק רמת טחינה מעולה. מדובר על מנוע בעל ½ כוח סוס והספק של 2600 סל”ד, המציב את טוחן האשפה הזה בעל ביצועים טובים בכל הנוגע לעיבוד וטחינה של שיירי מזון.

בשורה התחתונה דגם זה מציע מוצר איכותי במחיר ידידותי, ומנגנון טחינה עשוי פלדת אל חלד עמידה לאורך זמן. יש לקחת בחשבון כי טוחן אשפה זה אינו עמיד בפני טחינה של פסולת קשה כמו עצמות עוף וחרצנים, פרמטר המהווה חיסרון משמעותי עבור מטבחים פעילים מאוד.

לרכישה היכנסו ללינק >>

לאתר של החברה לחץ כאן >>

בחרו חנות רצויה ממאגר החנויות

רכשו רגיל באתר החנות

קבלו קאשבק מסכום הקניה

טוחני אשפה מומלצים

במקום להתווכח בכל יום מי יוריד את שאריות ארוחת הערב לפח השכונתי מתחת לבית, פשוט מתקינים טוחן אשפה איכותי מתחת לכיור וחוסכים את הוויכוחים והטרחה

קרא עוד »
GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה