עבודה סוציאלית תנאי קבלה – מי יכול להתקבל תואר ראשון בעבודה סוציאלית?

Deal Score0
Deal Score0

יש כאלה שיודעים כי תחום העבודה הסוציאלית הוא התחום שיהיה הכי מושלם עבורם. עם זאת המציאות יכולה להיות שונה ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. כדי להיות עובדים סוציאליים תצטרכו קודם כל ללמוד תואר ראשון באחד ממוסדות הלימוד השונים. תואר ראשון בעבודה סוציאלית זמין בכל מיני מוסדות, אך תנאי הקבלה לא יהיו כל כך פשוטים. עבודה סוציאלית תנאי קבלה נקבעים בהתאם לסטנדרטים השונים של מוסדות הלימוד. עם זאת תרצו לדעת כי אתם עומדים בהם על מנת שלא תתאמצו מבלי להשיג את התמורה הרצויה. אז מהם תנאי הקבלה כדי להתחיל תואר ראשון בעבודה סוציאלית? עשינו לכם קצת סדר.

 

האם נדרשת תעודת בגרות מלאה?

כאשר בוחנים מהם עבודה סוציאלית תנאי קבלה, אי אפשר שלא לדבר על בגרות מלאה. כל מי שמעוניין להתקבל ללימודי עבודה סוציאלית חייב להגיע עם בגרות מלאה. לרוב תצטרכו גם להגיע עם ממוצע בגרויות יחסית גבוה בהשוואה לתארים אחרים. אנו מדברים על ממוצע בגרויות שנע בין 100 עד 104 ברוב המקרים. כמובן שיכולים להיות מוסדות לימוד שונים שינסו להקל את העניין הזה עם ממוצע קצת יותר ראלי. כדי להתקבל ללימודי עבודה סוציאלית יכול להיות שיהיה עליכם לשפר את ממוצע הבגרויות.

 

חייבת לעשות פסיכומטרי כדי להתקבל?

הפסיכומטרי הוא ככל הנראה החשש הכי גדול של כל מי שהולך ללמוד תואר ראשון. זה לא משנה אם מדובר על לימודי סיעוד, לימודי עבודה סוציאלית או כל תואר אחר. בהקשר של עבודה סוציאלית, פסיכומטרי זה פלוס גדול שיכול להקל עליכם במיוחד. מי שמגיע עם פסיכומטרי בציון שנע בין 600 עד 700 יכול להתקבל למוסדות לימוד רבים. עם זאת אפשר למצוא גם מוסדות לימוד אחרים שבהם הפסיכומטרי הוא לא תנאי קבלה בסיסי.

 

ישנה אפשרות לקבל חריגים שלא עומדים בתנאים?

ראשית מוטב כי תבדקו מהם עבודה סוציאלית תנאי קבלה בכל מוסדות הלימוד השונים. יכול להיות שתמצאו כמה מוסדות לימוד שהנתונים שאיתם אתם מגיעים יהיו מתאימים להם. אם לא תמצאו מוסדות לימוד כאלה, תוכלו לעבור מסלול של חריגים שיאפשר לכם להוכיח את עצמכם. אך עליכם לקחת בחשבון כי ביחד אתכם יש עוד כאלה שירצו להתקבל במסלול הספציפי הזה. לכן לא בטוח שאתם תהיו בעדיפות ראשונה מכל מיני שיקולים שונים. עדיין שווה לכם לנסות ללכת על האופציה הזאת כדי להגשים את החלום שלכם ולהיות עובדים סוציאליים.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה