אופנת גברים – כל השנה – קיץ סתיו חורף ואביב

Deal Score0
Deal Score0

נכון, אפשר להתווכח האם ישראל בורכה בארבע עונות ברורות כמו באירופה או באמריקה. אבל למה לבזבז את הזמן בוויכוחים כאשר אפשר ליהנות מהזמן הזה, תוך שאתם לבושים במיטב האופנה המתאימה לעונה? למי אכפת אם הם קוראים לזה סתיו? קריר בחוץ? מעולה! הזדמנות ללבוש משהו חם יותר, וליהנות מבגדים חדשים. התחלנו להזיע? הם קוראים לזה קיץ? בסדר גמור, שיהיה להם נחמד. אנחנו בינתיים נהנה מלעבור לקולקציית קיץ חדשה, עם בגד ים מפנק וכפכפי אצבע לחופש.

אופנת גברים היא כבר לא מונוטונית וקבועה, ובכל חנות, אונליין או בשטח, תמצאו מגוון אדיר של צבעם ודגמים, עיצובים ורעיונות, חלקם חדשניים למדי, לאופנה שלכם. לא עוד פשרות, מן הראוי שכיום כל גבר ימצא את האופנה המתאימה לו ביותר, כל השנה, ובכל עונה!

 

גם לגברים: אופנה לכל עונה

  1. אופנת קיץ – קולקציית קיץ לגבר תכלול תמיד מכנסי ברמודה מסוגים שונים (ג’ינס או בדים אחרים), חולצות בייסיק קצרות במגוון עיצובים (טישרטים, צווארון “ווי” וכיו”ב), ובגדי ים שונים באורכים שונים (מעל הברך, מתחת לברך, צבעוניים או סולידיים וכיו”ב). מעבר לכך, הגבר המודרני שבאמת אוהב להתלבש בוודאי ישמח לפחות לזוג או שניים (או לסטים שלמים) של פשתן לבן ואלגנטי, לאירועי הקיץ, חתונות, אירועי חוף, מסיבות ופשוט סופי שבוע.
  2. אופנת סתיו – הסתיו בישראל הוא מתעתע. מצד אחד, יכול להיות קר בצורה מפתיעה, פתאום, בלי אזהרה. מנגד יכול להיות חם כאילו אנחנו עדיין באמצע אוגוסט, והלחות טסה בחזרה למעלה. יותר מזה – השינויים הללו עלולים להתרחש כבר אחרי שיצאנו מהבית, לבושים בהתאם למזג האוויר שהיה כשהתלבשנו. אז מה עושים? עובדים עם בדים נושמים, ולוקחים שכבות. אין ברירה, אבל יש פיתרון, ויש מגוון רחב בקטלוגים.
  3. אופנת חורף – איזה כיף שיש חורף, ובעוד שהנשים תמיד מתענגות על ההזדמנות לעבור למגפיים גבוהות, אנחנו, הגברים, יכולים לנשום לרווחה לתוך הג’ינסים והדגמ”חים האהובים עלינו כל-כך, בלי לחשוש מלהזיע עד כלות. זה הזמן להוציא את הסוודרים האופנתיים, את הטרנינגים הנוחים, ואת הסווטשרטים של הקולקציה החדשה, ולהגן על עצמנו בסטייל מהקור של החורף הישראלי המפתיע.

 

אופנת קיץ – כי בישראל חם רוב השנה

תגידו מה שתגידו, ארבע עונות או עונה אחת עם שינויים רגעיים, בסופו של דבר בישראל שלנו רוב הזמן חם, ואפילו בשיא החורף יש ימים שטופי שמש שגורמים לנו לבלבול, ולא רק באופנה. https://housemen.co.il/ מציע כמובן פתרון גם לבגדי קיץ לגברים, עם קולקציה מרהיבה ומגוונת, צבעים שונים, עיצובים שונים, בדים שונים, וקטלוג שאפשר ללכת בו למסע.

תתחילו בבייסיק, כל החולצות לעונה וכמה זוגות גרביים דקים וחזקים, ותתקדמו לדגמי הברמודה הייחודיים בדגמי ג’ינס או דגמ”ח מכותנה, ותסיימו בבגד ים או שניים.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה