מתנות לחגים – כי מעסיק טוב דואג לרווחת העובדים שלו

Deal Score0
Deal Score0

אחד האפיקים הטובים ביותר לשמור על מערכת יחסים טובה עם העובדים שלכם היא להראות להם על אכפתיות. אז למה מתנות לחגים היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם?

 

לפני שמתחילים – עובד טוב הוא עובד שטוב לו

בשוק התעסוקה של היום נדמה שקיימת בין המעסיקים תחרות על ליבם של העובדים האיכותיים. משכך, מקומות עבודה רבים החלו להבין שעליהם לדאוג לרווחת העובדים שלהם, ובעיקר לדאוג שהם ירגישו שאכפת מהם.

כדי לדאוג שהעובדים יראו שאכפת מהם, דוגלים מעסיקים במתודות שונות, בהם איזון בין חיי בית לעבודה, הכרה פומבית על עבודה טובה ועוד. אולם, ישנה פרקטיקה אחת שנדמה שהפכה למחייבת, היא מתנות לעובדים בחגים.

 

מתנות לחגים – טאץ’ אישי שמעיד על אכפתיות

בעוד חלק מהמעסיקים סוגרים את הסיפור עם גיפט-קארד סמלי, בעלי עסקים רבים מבינים כי הענקת מתנה לחג, עם ערך ושימוש, יכולה להיות שימושית יותר, משמעותית יותר ומעל לכל – שומרת על העובד מרוצה.

אז לפני שתבחרו באופציה הקלה, אנחנו מזמינים אתכם להתקדם לפסקה הבאה ולגלות – אילו מתנות הן המתנות המועדפות על העובדים בשוק הישראלי?

 

קצה הקרחון – מתנות לחגים אצלנו

אם כן, אחרי שהבנתם את החשיבות של חלוקת מתנות לחגים לעובדים שלכם, הרשו לנו להציג לכם רשימה חלקית של המתנות האהובות ביותר על עובדים בישראל:

  • כרבולית חמימה מותאמת לבית ולגינה.
  • חנוכיות ונרות צבעוניים לחג החנוכה.
  • מתנות להפעלת כלל החושים של הגוף.
  • חבילת פרלינים ושוקולדים.

חשוב לציין – כלל המתנות המצוינות יכולות להגיע במיתוג אישי של העסק שלכם!

 

השורה התחתונה – שיא פרסומים, הבחירה הנכונה למתנות לחגים

אז כבר החלטתם להשקיע בעובדים, ולתת להם לחג לא גיפט-קארד אלא מתנה אישית שתשמש אותם. עכשיו נשארה רק שאלה אחת – למה דווקא אצלנו?

  • שירות – מאחורי החברה 25 שנות ניסיון ביצירת מתנות לחגים עם מיתוג העסק, מה שהופך את הליך העבודה מול החברה לנעים, מקצועי ומהיר ביותר.
  • ניסיון – לחברה ניסיון בעבודה מול הגופים הגדולים והמובילים במשק, בהם משטרת ישראל, בנקים, עיריות ומועצות מקומיות ורבים נוספים.
  • מגוון – במרוצת השנים הגדלנו את המגוון הקיים של מתנות לחגים שלנו, כך שתוכלו לבחור מתוך מאות מוצרים – את מוצרי קידום מכירות המועדפים עליכם!

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה