אילו הטבות ייחודיות יש בכרטיס אשראי מאסטר קארד?

Deal Score0
Deal Score0

כרטיס המאסטרקארד הפך בשנים האחרונות לאחד הכרטיסים הפופולאריים והנפצים ביותר בקרב משתמשי כרטיסי האשראי. מדובר על כרטיס אשר מונפק דרך חברת האשראי ישראכרט והוא כולל כרטיסי אשראי לשימוש בארץ או כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שאפשר להשתמש בהם בחו”ל. בנוסף לכך הוא כולל הטבות ייחודיות שרק בעלי כרטיס מאסטר קארד יכולים ליהנות מדי חודש.

 

ההטבות השוות בכרטיס מאסטרקארד

בכרטיס אשראי מאסטרקארד ימצאו מגוון הטבות ייחודיות שלא תמצאו בכרטיסים אחרים. הטבות אלה כוללות:

דחיית מועד החיוב – עם כרטיס אשראי מאסטרקארד תוכלו לדחות את מועד חיוב האשראי לתאריך תצטרכו, לרוב חיוב האשראי הוא ב-15 לחודש אך תוכלו לדחות את תאריך מועד החיוב לתאריך אחר.

פטור מדמי כרטיס לשנה – כל מי שמוציא כרטיס אשראי מקבל פטור מדמי כרטיס לשנה אחת, כלומר אין לו לשנה לשלם על דמי הכרטיס.

פריסת תשלומים – ניתן לפרוס את התשלום עבור המוצר או השירות שאתם רוצים לקנות למספר רב של תשלומים בהתאם לצרכים האישים שלכם. כך שתוכלו לפרוס לעד 12 תשלומים ללא ריבית.

פריסה בקרדיט – אם תרצו לפרוס לתשלומים אף על פי שאין אפשרות לפרוס, תוכלו לפרוס את התשלומים בריבית שנקראת קרדיט. הריבית תגבה עבור התשלומים הדחויים ואתם תוכלו ליהנות מפריסת תשלומים שתקל עליכם.

הטבות בעסקים שונים – מעבר להטבות על הכרטיס עצמו, כל חודש תיהנו מהטבות שונות על כרטיס האשראי שלכם. הטבות אלה כוללות הטבות שוות ומשתלמות במגוון נרחב של עסקים אשר משתנים מדי חודש. כך למשל תוכלו לקבל כרטיסי כניסה למופיעים 1+1, או 50% הנחה על כניסה לפארקים, מוצרים שונים ועוד. בנוסף לכך, תוכלו לצבור נקודות ובהתאם לכך לרכוש איתם הטבה.

צבירת נקודות – מעבר להטבות הניתנות כל חודש ללקוחות, אפשר לצבור כוכבים על קניות שונות בכרטיס האשראי שלכם. הכוכבים ניתנות בהתאם לגובה הקנייה בכרטיס, ככל שהקניות שלכם גבוהות כך תצברו יותר כוכבים שתוכלו לנצל אותם בבתי עסקים שונים בין שזה מבצעים, הנחות, מתנות ועוד. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות ממגוון מופעים במחירים משתלמים ביותר עם הכוכבים שלכם.

 

למה מאסטרקארד עדיף על כרטיסים אחרים?

אם אתם מחפשים כרטיס אשראי איכותי, עם הרבה הטבות שוות במגוון נרחב של עסקים, אתם חייבים את כרטיס מאסטרקארד. עם מאסטרקארד תוכלו לקבל כרטיס אשראי אשר מכובד לא רק בארץ אלא גם בחו”ל. בנוסף לכך, תוכלו להוציא כרטיס חוץ בנקאי או בנקאי בתוך הארץ וליהנות ממגוון ההטבות שהוא מציע לכם במגוון נרחב של עסקים וכן לצבור כוכבים שאותם תוכלו להמיר להנחות או למוצרים. בנוסף לכך, תוכלו למצוא מגוון נרחב של כרטיסי מאסטרקארד בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולמצבכם הפיננסי, וכך אם אתם מהססים בין מאסטרקארד לבין כרטיס אחר, כדאי לכם ללכת על אחד הכרטיסים המכובדים והאיכותיים ביותר שיש.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה