אלי באבא – כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל שלא ירמו אתכם

Deal Score0
Deal Score0


אתר אלי באבא הוא בראש ובראשונה פלטפורמה למסחר אונליין. באתר מתרכזים מיליוני יצרנים סיניים וספקים שמציעים למכירה סחורה מכל הסוגים. הלקוחות באתר רוכשים סחורה ומייבאים אותה בצורה מסחרית אל מדינת היעד שלהם. חשוב להדגיש שאפשר לרכוש באלי באבא רק כמויות גדולות של מוצרים. יש באתר הכול מגרביים ועד מטוסים.

מתי כדאי להזמין סחורה באלי באבא?

מתי כדאי להזמין סחורה באלי באבא

עסקאות דרך אלי באבא נסגרות במחירים סיטונאים אטרקטיביים. האתר רלוונטי רק בעבור אלו שמעוניינים להזמין כמויות גדולות. את המוצרים בוחרים מתוך הקטלוג באתר כאשר הספקים נלחמים ביניהם על כל לקוח. התחרות בין הספקים באלי באבא משרתת את טובת הלקוח. אנחנו הישראלים יודעים לנצל לטובתנו את התחרות הזו ונמצאים כמעט תמיד בעמדת מיקוח טובה. הסוחרים הישראלים דורשים וגם מקבלים תנאים טובים בכל עסקה. בהזמנות סחורה באתר אלי באבא אתם נהנים ממחירים טובים, משלוח מהיר, מבחר גדול ומוצרים איכותיים. הקנייה דרך אלי באבא משתלמת בעבור יבואנים ישראלים מכל התחומים.

 

הכוח שטמון בחוות הדעת

חוות דעת חיובית מגדילה בצורה משמעותית את כמות המכירות והספקים באלי באבא יודעים את זה. הם יוצאים מגדרם על מנת להעניק לכל לקוח שירות יוצא מן הכלל ולקבל חוות דעת חיובית. משוב חיובי שלכם שווה לספקים של אלי באבא הרבה כסף כך ששווה להם להשקיע בכם.

האם כל אחד יכול להזמין באלי באבא?

קניות אונליין באתר אלי באבא

אפשר לבצע ייבוא מאלי באבא גם ללא יבואן בתמונה, אך לפני שאתם ממהרים לסגור עסקה כדאי שתדעו שזה לא מתאים לכל אחד. כל עסק רשום (גם עוסק פטור) רשאי לייבא סחורה מאלי באבא. את רוב המוצרים תוכלו להכניס לארץ ללא כל קושי בכפוף לתשלום של מכס ומע”מ. שימו לב שישנם מוצרים שאסור לייבא ללא רישיון ייבוא ומוצרים שדורשים תקן מיוחד.

ייבוא מסחרי הוא מקצוע לכל דבר. לפני שאתם סוגרים עסקה ומזמינים סחורה יש הרבה מה ללמוד. בין אם יש לכם כבר עסק ובין אם אתם נמצאים בשלבי הקמה, אתר אלי באבא פותח בפניכם הזדמנות להזמנת סחורה איכותית במחירים זולים, השקיעו את המשאבים הדרושים בלימוד נכון של התחום ותתחילו להרוויח.

מה ההבדל בין קנייה באלי באבא לבין קנייה באלי אקספרס?

את רוב המוצרים שתמצאו באלי אקספרס תמצאו גם באתר אלי באבא במחירים זולים יותר, אך שימו לב שאין באפשרותכם להזמין פריטים בודדים. אתר אלי באבא נועד להזמנה כמויות גדולות של פריטים במחירי סיטונאות. על מנת לבצע רכישה עליכם לייצור קשר עם הספק ולוודא שאתם מבינים את העלויות הנלוות של המשלוח, מיסי הנמל והמכס. חשוב לוודא גם שיש לכם אפשרות לשנע ולאחסן את הסחורה.

איך אדע שהמוצר אכן איכותי?

בעלי הניסיון כבר יודעים שכדאי לבסס כל קנייה באתר על חוות דעת ובנוסף, לשלוח שירות בדיקה בתשלום למפעל של הספק. את שירות הבדיקה מספקות חברות ששולחות בעבורכם צוות מקצועי אל המפעל לטובת בקרת איכות וספירת כמויות. השירות כרוך בתשלום ושווה כל שקל.

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה