אי ביי בעברית – מה צריך לדעת בשביל לקנות נכון?

Deal Score+1
Deal Score+1


אתר אי ביי התחיל את דרכו כאתר שהציע למכירה בעיקר מוצרי יד 2, אך כיום הדברים כבר שונים. כיום, אתר אי ביי הוא מרכז קניות ענק שמציע מוצרים מכל הסוגים בכל טווחי המחירים. כמעט כל אחד רשאי לפתוח חנות באי ביי ולמכור בה מוצרים. גם אתם יכולים להקים חנות ולהציע למכירה פריטים משומשים וחדשים. הקנייה מתבצעת אונליין כאשר התשלום מוסדר באמצעות פייפאל. שימו לב שרוב המוכרים באי ביי אינם מקבלים אמצעי תשלום אחרים.

איך מתחילים?

אם אתם מבצעים עכשיו את הצעדים הראשונים שלכם בתחום, אתם צפויים לגלות עולם קסום, מרתק, עשיר וממכר. רוב המוצרים באי ביי נמכרים במחירים זולים בהשוואה למחירים של הארץ. אפשר למצוא באתר פריטים זולים לצד פריטי אספנות יקרים. אם תמיד חלמתם להשיג חולצה של הופעת רוק שהייתם בה בשנת 1990 או צעצוע נדיר – ייתכן ותמצאו באי ביי את מבוקשכם. אתר אי ביי בעברית הופך את הממשק כולו לנגיש יותר בעבור ישראלים שאינם דוברי אנגלית. אם אתם דוברי אנגלית בסיסית ויש לכם חשבון דואר אלקטרוני ופייפאל (אפשר בעברית) – אתם תסתדרו מצוין עם אתר אי ביי בעברית.

כל מה שצריך לעשות בשביל להתחיל לקנות באי ביי זה לפתוח חשבון פייפאל וחשבון דואר אלקטרוני (אפשר להשתמש בחשבון שכבר יש לכם). אם יש לכם כבר את שני החשבונות תתבקשו לעבור הליך מהיר של הרשמה ותוכלו להתחיל לקנות.

טיפים שימושיים לקנייה חכמה באי ביי

  1. עד שתצברו ניסיון בקניות אונליין עם דגש על קניות באי ביי, כדאי שלא לרכוש מוצרים יקרים. בשלב ראשון נמליץ על רכישת פריטים זולים כמו אביזרים לנייד, ציוד משרדי, פריטי אופנה, בשמים.
  2. את הקניות הראשונות כדאי לבצע במתכונת של קנייה מיידית (Buy it Now). אל תכנסו לזירות של מכירות פומביות לפני שתבינו איך האתר עובד ומה באמת משתלם לקנות.
  3. המוצרים שאתם קונים האי ביי מגיעים ממדינות רחוקות כך שייתכן ותקבלו את המוצר רק בעוד חודש. אל תפנו למוכר לפני שעברו לפחות 3 שבועות ממועד ההזמנה. הקפידו לא לשכוח מההזמנה היות וישנו פרק זמן קבוע מראש במהלכו אפשר לפתוח תלונה על מוצר שלא הגיע ולקבל את הכסף בחזרה.
  4. אל תשכחו לבדוק את הדירוג של המוכר ולהחליט בהתאם.

כמה עולה המשלוח?

אתם אמנם נמצאים באתר אי ביי בעברית אך המוצרים עתידים להישלח מחו”ל. חשוב לדעת שלא כל המוכרים אכן מאפשרים משלוח לישראל והמשלוחים ברובם כרוכים בתשלום. ייתכן מצב בו רכשתם פריט זול ולא שמתם לב שהמשלוח לישראל עולה יותר מ-50 דולר. הכחשה של עסקאות עלולה לסבך אתכם ולפגוע במוניטין שלכם. אם אישרתם את הרכישה שלמו בעבור המוצר בהקדם. במידה וטעיתם ותרצו לבטל את הרכישה כדאי לפנות אל המוכר ולבקש ממנו לבטל את העסקה.

 

GOCASH
Logo
הרשמה חשבון חדש
שחזור סיסמה